sobota, 10 listopada 2012

O nowej redaktorce !

Kilka naszych czytelników napisało , żebym napisała coś o sobie . To zaczynam ;D
Imię:Kamila
Wiek11 lat
Ulub.Kolor : Różowy i czarny
Ulub.zwierzęta : PSY i wilki
Ulub.Picie : Lemoniada i Frugo
Ulub.Jedzenie : Pieczony kurczak , nugettsy i pizza
Naj.przyjaciółki JULIA , marta i zosia
Ulub.Film (u mnie serial) : Komisarz Alex
Chłopak: Nie mam , ale jestem zakochana :)
Mój zabójczy styl : T-shirty z nadrukiem i jeansy
Ulu.zajęcia : słuchanie muzyki ( rock , metal)
Moje zwierze : Buldog Angielski ( Layla )
Ulub. Przedmiotw szkole : Przyroda i W-F
Znienawidzony przedmiot : MATEMATYKA

I to wszystko ! ;) Chciałabym uprzedzić , że więcej O SOBIE nie będę pisać , bo ten blog jest o Monster High , a nie o mnie ! ;) Papatki !

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Linkin Park , Mettalica , AC/DC , The Offspring i wiele innych , których nie pamiętam xD

      Usuń
    2. *Ma łzy w oczach* Linkin Park... Jestem z ciebie taka dumna! I jeszcze The Offspring... No po prostu pasujesz idealnie:*

      Usuń
  2. To Frankina narzekała :P W ferie zimowe chyba założę sobie konto na blogerze i będę się ubiegać o posadę redaktorki :D Ja mam 13 lateQ tak na przyszłość :D

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to się nawet ubiegać nie musisz. Tyle nam pomogłaś, że bez żadnego przesłuchania dostaniesz tą fuchę:)

      Usuń
    2. Heh, dzięki ;D Tyle,że jak próbuje założyć konto na bloggerze to mi coś się psuje,błąd wyskakuje ( z 3 razy próbowałam :(). W ferie się pomęczę, mam nadzieje,że poczekacie na tą ciamajdę :P


      gaga0707

      Usuń
    3. Już nie musisz :D W wolnej chwili pomęczyłam się z godzinkę i jestem :D (tadaaaa :P)

      A tak zupełnie odbiegając od tematu : jaki macie kolor włosów (ty i Anna)?
      Ja mam taki karmelowy rudo - brąz :P Od tak chciałabym wiedzieć.

      Usuń
    4. Ja mam brąz, a Anna brąz lekko podchodząc pod rudy (nie wnerwiaj się Domi:P)

      Usuń
    5. A mogłabyś podać nam swój e-mail. Chciałybyśmy, żebyś była redaktorką:)

      Usuń
    6. Ja mam rudo-brązowe ;)

      Usuń
    7. Oczywiście! Ale ten g-mail?
      aleksa.de.nile0707@gmail.com

      (wiecie, ja jeszcze taka nie kumata :D)

      Usuń
    8. Ok, teraz wchodzisz na ten e-mail i tam powinno pisać coś, że jesteś zaproszona do pisania bloga My Monster High lub coś w podobie. Akceptuj ten list, wchodząc w link w liście i już:D

      Usuń
  3. Nom, przyznaje się - to ja narzekałam ;d Nie wszystko musiałaś pisać,ale nawet ok że więcej - więcej się dowiem. Po prostu o wiek mi chodzi i imię.

    Frankina13

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie obraź się, Clawdeen - ale gdy popatrzyłam na inne twoje blogi nie wiedziałam, czy się śmiać czy płakać. Blogów z 10, w każdym jedna, krótka notka z błędami. Mam nadzieję,że zgłaszając się do redakcji My Monster High już poćwiczyłaś nad swoim pisaniem. Życzę Ci powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym , chodzę do 5 klasy jednak tym razem (NA TYM BLOGU ) będę się starała i popracuje nad moją pisownią. xD

      Usuń
  5. Jesteś moim klonem!! Ta sama klasa, ten sam ulub. film, to samo ulub. jedzenie i ja tez jestem zakochana!!!!!!!!!!!!! Mamy jeszcze więcej podobieństw ale juz nie pisze! Wielkie WOW!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)