sobota, 10 listopada 2012

Skelita i jej podobizny

Oj chyba tym postem sprawię przyjemność potworkom,które ubóstwiają Skelite.
W moim poprzednim wpisie dodawałam obrazki lalek. Szukając ich natrafiłam na Ooaki przypominające tego szkieleta. Stwierdziłam że muszę je tu dodać - wyglądają jak członkowie rodziny Calaveras.

Ooak zrobiony z naszej Robbeci. Jak wam się podoba? Mi średnio, nie widzę robota w tej roli.

Tutaj prezentuje się Spectra.Jest to chyba moim zdaniem najlepszy obrazek jaki znalazłam. Te róże, ten makijaż, ach! Niebiańsko!Gdybym nie rozpoznawała dłoni duszki-stwierdziłabym,że to być może siostry,lub kuzynki.


Kościana odsłona C.A. Trochę odstrasza brak oczu w Kupidynce,ale reszta twarzy w porządku.

Następnie mamy kandydata na chłopaka Skelity,ewentualnie ojca :) Wygląda extra! Te wąsy idealnie komponują się z rysunkami na jego buzi. Myślę,że do stworzenia go potrzebny był chłopak z C-A-M, lecz nie pamiętam który.





Ewidentnie to Lagoona! Gdzieżbym nie rozpoznała tych pasemek w blond włosach i tych morskich uszek.
Muszelki, konik morski.Bardzo fajnie wygląda. Jasny kolor rysunków pasuje w 100%




 Nie mam pojęcie kto to, może wy macie? Tak czy siak - szkielecika jak ta lala. Jak Skelita, ale w zielonym wydaniu.

Wzorowa uczennica królową Pik? Wszystko możliwe.Choć dziwnie mi wygląda w tej postaci.
Tu rozpoznałam Frankie, choć na początku po sukience myślałam że Rochelle. Pomimo śrub i szyć, nadal wygląda mi jak gargulec.

No i ostatni Ooak tego artykułu. 2-gi raz pojawiła się zombiaczka. To według mnie jedna najlepszych kościotrupek jakie pokazywałam. Po raz kolejny myślę,że bez tych detali byłoby źle (np.kości lub te niebieskie łodyżki pod oczami).

Do zobaczenia w kolejnym wpisie :*


16 komentarzy:

  1. Hehe, Aleks może przystopuj trochę z dodawaniem postów, bo inni nie zdążą wszystkiego skomentować ;D

    A OOAKI piękne - ale żadne nie dorównuje Skelicie! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ty! :D Kocham pisać. Kiedyś mówiłam - fajny blog,a ja gapa pisać na blogach nie mogę. Zaległości nadrobić muszę! :D Do tak 23.00 pisać będę, potem jeszcze coś rano wrzucę. Czytelnicy nigdy nie będą narzekać na brak postów, przynajmniej przez te 2 tygodnie. Szkoda,że tylko jedna z nas będzie redaktorką. Każda z nas pisze świetne posty :D

      Usuń
    2. Wszystko super, tylko widzisz, ja tak do późna pisać nie będę, bo nie mogę, a chciałabym, by ktoś moje posty też zauważył...

      Usuń
  2. Aleks. Skelita ma rację. Jej posty też powinny być widoczne. W końcu to jest, bądź co bądź, konkurs, co nie? Poza tym, jeśli będziesz w takim tępie pisać to nie będzie widać postów nawet Administratorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Alekso... Jeśli będziesz ciągle tak pisać, to wtedy w końcu sama redaktorka naczelna będzie miała problem z wymyśleniem nowych wpisów... A ocena bloga się pogorszy.
    To co prawda moja ocena, ale inni mogą chyba też tak twierdzić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, po prostu dziś muszę trochę się napisać bo jurto wjeżdżam i żeby nie było,że ja nic nie robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież jest równo postów moich i Skelity. Ja 4 i ona też 4 więc proszę żebyście nie mieli żalu.
      Nie rozumem tego świata.
      Jak coś rzadko redaktorki piszą - źle
      Jak często - też niedobrze
      No trudno :D

      Usuń
  5. Ale zrozum,że jak tyle napiszesz to moje posty nie są zauważalne. I to w takim wypadku jest nie fair play. Ty sobie dzisiaj trochę napiszesz, a moje posty zostaną z 5-cioma wyświetleniami na drugiej stronie. Powinno być tak,że nie można dodać kilka postów pod rząd. Bo to wtedy wychodzi na to,że chcesz prowadzić i na siłę upychasz posty.. Bo np. ten wpis o OOAKACH Skelity był napisany na siłę, a przecież nie jest to żadnym newsem o Monster High.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież jutro tylko ty lub Anna i Lorr będą pisały, mnie nie ma. I twoje posty będą na 1 stronie.

      Usuń
    2. Ale chyba samych newsów na blogu o ,,monster high'' ( nie newsach ) być nie musi?

      Frankina13
      Wróg Tosi hejterki forever number 1

      Usuń
    3. Jezu po co ta kłótnia jeśli każdy może przecież przejść na drugą stroną i zobaczyć poprzednie wpisy.
      A tak wogle no to jest przecież konkurs, a wygra ta która jest lepsza: lepiej i ciekawiej pisze, szybciej dodaje posty, umie coś wyszukać w necie i to fajnie opisać, a nie taka ktora sprzecza się z inną o to że wyszukała więcej informacji i fajnie je przedstawiła w poście, a ona sama nawet nie umie przejść na starsze posty.
      Wiecie, że po to mamy mózg, aby z niego kożystać.
      A konkurs, jak sama nazwa mówi, to konkurs.

      Usuń
  6. Heh, Fajne lalki. Ja bym tam nie umiała takich zrobić. Mi się najbardziej ta w zielonych włosach podoba.

    Frankina13

    OdpowiedzUsuń
  7. Te makijaże trochę mnie przerażają *-*Ale w końcu w MH to normalne,bo tam wszystko jest przerażająco śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta Spectra,oczu nie można oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta zielona to Scarach Screams a mi najbardziej się podoba ten facet (który był kiedyś wampirem)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się te szkielety nie podobają, szczególnie makijaże nie podobają bo są dla mnie brzydkie, ale to tylko moje zdanie. To szkielety,
    takie makijaże to u nich tradycja
    :)

    Agnesiak010

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)