czwartek, 8 listopada 2012

Nowy konkurs

Pewnie wiecie, ale napisać trzeba...
Na nk.pl ogłosili kolejny  konkurs na przebranie się za jakąś postać z Monster High. Trzeba zrobić z siebie idiotę , łażąc po mieście przebranym np. za Draculaure i zrobić sobie sobie zdjęcie aby kumple nie dali Ci zapomnieć.

To było z mojej perspektywy. A teraz wpis grupy:













No , czyli w skrócie jak pisałam: skompromitować się publicznie dla lalki.
Przyznam że oferta mnie skusiła, poszłabym tam , żeby sobie pooglądać innych  ale nie mam tego sklepu w mieście.

A tu jakiś tam formularz i regulamin, nie chce mi się tego przeczytać, więc mnie wyręczcie  i streśćcie lekturę
http://nk.pl/#MonsterHigh/banner/3181313?open_blank=1

P.S. A nie! Sorry! Pomyliłam się, jednak będę mogła sobie ich pooglądać bo zdjęcia pojawią się na nk.pl i będzię głosowanie :P

29 komentarzy:

  1. Ha!Znalazłam cały film upiorki rządzą po polsku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno, Lorraine dodała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to się chyba dziś pojawiło wiec jak mogłaś już dawno temu dodać ? ;D

      Usuń
    2. Wiesz co Anna? Nie jesteś godna tego bloga. Dla mnie to nie jest idiotyzm. Dla mnie odiotyzmem jest to,że tak piszesz. Ja na to idę bo marzę o tej lalce. Ja uważam to za dobrą zabawę ale ty chyba już jesteś na MH ,,zadojżała" skoro tak piszesz. Popatrz na to z innej strony,jak dzieci mogą się cieszyć poprzebierane za swoje ulubione postacie i cieszyć się z tego. Potrafisz tylko coś krytykować.

      Zozolek9

      P.S. Możesz sobie tego koma usówać,mam to gdzieś. Tylko przyjmij sobie to do wiadomości -.-"

      Usuń
    3. zgadzam się! :)

      Usuń
    4. I ja również się zgadzam. Anna - wylot z bloga!
      Nie potrafisz pisać! Możesz zranić młodsze osoby czytające bloga, tak wszystko krytykując.


      Chapela

      Usuń
    5. Khm, khm. Przepraszam bardzo, ale na tym blogu tylko ja mam prawo cokolwiek krytykować do skutku.

      Usuń
    6. Ja szczerze mówiąc też po trochu się wkurzam na Annę. No ale może jeszcze się poprawi. Kto wie? Ale to jest pewne - Lorr, potrzebny jeszcze trzeci redaktor.

      Frankina13

      Usuń
    7. ,, I ja również się zgadzam. Anna - wylot z bloga! '' - ??? Mocne , pojechałaś mi... ;D

      Usuń
  3. do: zozolek9 i chapela : a lorraine niby nie krytykuje to fakt może w tym poście anna przesadziła ale lorraine tez nie jest taka święta!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swięta się znalazła. A kto niby skopiował obrazek z tego posta na swojego bloga?! Może na przyszłość się zastanów, bo ja wszędzie umiem znaleźć u kogoś coś brudnego w aktach *pociera ręce niczym Dundersztyc*

      Usuń
  4. NARA Z BLOGA!!!!! CZY TY KIEDYŚ COŚ FAJNEGO ROBIŁAŚ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,NARA Z BLOGA!!!!! CZY TY KIEDYŚ COŚ FAJNEGO ROBIŁAŚ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ''

      Jakie niby masz prawo rozkazywać Mi ? Hę? Żadne... :P
      Specjalnie dla ciebie ( nie jesteś godna napisania z dużej litery ,, Ciebie '' wiec piszę z małej :P ) zostanę i będę pisać coraz częściej żeby coraz częściej wyobrażać sobie twoją wściekłą minę :D

      I tak zrobiłam coś fajnego - nie poznałam takiej ***** jak ty :D

      Usuń
  5. Ludzie. Moim zdaniem Anna wyraziła tylko swoje zdanie na ten temat. Miała prawo, jak zresztą każdy. Moim zdaniem Anna wraz z Lorraine świetnie prowadzą bloga !
    ten blog jest jedynym z nielicznych blogów o MH w Polsce, który jest aktywny !!
    Uszanujcie dziewczyny bo się starają o wszystkim was informować ! a wy jeszcze narzekacie bo Anna tak sobie napisała.

    Tyle z mojej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam pod wpływem agresji ;D
      Każdy może wyrażać swoją opinię , ja pozwalam tym aninimkom które mocne są tylko w gębie ( chociaż może nie, z tym mocne to przesadziłam) , więc czemu ja nie mogę?

      Mam już dość udawania kogoś kim nie jestem, czyli miłej osoby ;)

      Usuń
    2. Czuję się urażona -,-

      gaga0707

      Usuń
  6. Tsa napewno już na niego nie zamierzam wchodzić!!! Prowadzą %o dzie rozwydrzone nastolatki,które potrafią tylko krytykować i obrażać innych. Lori skąd wiesz,że ten anonim nie zrobił dosłownie nic??? Obydwie jesteście sĺodkimi idiotkami :** Prześlijcie pocztówkę z wariatkowa:**

    Zozolek9

    P.S. Usówajcie sobie koma,w dupie was mam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zozo, zluzuj! Poza tym, to ja jestem ,,ta kłótliwa''! Fuchy mi nie kradnij! XD
      Nie uważam,że są złe. Choć czasem przesadzają z krytyką. Popieram to,że Lorr nie wie czy coś zrobił czy nie - no bo czasem anonimki (ja też) dodają jakieś pomysły lub info. Obrażać ich nie musiałaś. Więcej tolerancji no i orografii (usóń? Usuń!)no i mydło w pape z takim językiem (obetnę ci go chyba -,-) do Zozolka, a do Anny i Lorr - mniej krytyki, więcej optymizmu :D Nie wszystko jest złe :D

      gaga0707

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. ,, Prześlijcie pocztówkę z wariatkowa:** ''

      Po co ci pocztówka ze szpitala psychiatrycznego? Przecież sama byłaś tam na obserwacji i wiesz jak tam jest. To raczej ja powinnam Cię poprosić o pocztówkę z tego miejsca :P

      Usuń
    4. Uuuu, Anna pokazała pazurki! :DDD (hahaha)

      Frankina13

      Usuń
  7. przestancie tak o nich mówić no bo naprawde jakby wyście prowadiły bloga wyświetleń byłoby zero a nie sory pewne osoby by kopiowały oczywiście z tego bloga odpiepszczie sie od nich bo same nie jestesce swiete a anonimku to lori i anna maja cie w dupie MAXSI ty to lepiej tego nie krytykuj bo sama od nich kopiujesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała ale nie mam przebrania (dlaczego w MH nie ma Krwawej mary? Mam jej przebranie) Poza tym nie chce mi się przez pół Polski jechać. Oferta bardzo fajna,ale powinni jakiś popularniejszy sklep wybrać. Bo sklepy Toya są chyba tylko 3 na cały kraj -,-. Zazdroszczę tej która zdobędzie te lalki :C

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krwawej Mary ;D
      Bardzo ją lubię ;D

      Usuń
    2. :) To fajno, na Halloween się za nią przebrałam - postraszyłam małe dzieci, sąsiadów, rodziców, kuzyna,koleżanki ... :P

      gaga0707

      Usuń
    3. Nie ma to jak postraszyć sobie dzieci :D

      Usuń
  9. Ja mogę pójść ale z młodszą siostrą "bo zrobiłam to dla niej"

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)