środa, 14 listopada 2012

Szok! Catrine w Strachoryżu!

Może to się niektórym nie spodobać,że piszę trzy artykuły pod rząd.
Mam do przekazania zadziwiającą,ale krótką informacje.
Przed chwilą zajrzałam na : http://www.freakyfab13.com/ i oglądałam stronę o Scaris.
Jak zwykle nieproszenie włączył się zwiastun. Ponieważ nie miałam nic do roboty, obejrzałam go sobie jeszcze raz. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie kiedy zobaczyłam to! :
 Od razu zrobiłam scereena. Jak widać Catrine będzie w Strachoryżu razem z resztą upiorek! :)
 Tylko nie wiem czemu inspiracją do rzeźby była C.A Cupid.

Co o tym sądzicie? Też was to zdziwiło?


43 komentarze:

  1. Ale super! Szkoda,że nie występuje oficjalnie.
    Rzeźba C.A? Haha, całkiem dobre ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie też to zauważyłam, gdy dzisiaj rano obejrzałam trailer! :D
    Ale rzeźba według mnie C.A Cupid nie przypomina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi bardzo, ta fryzura mi ją bardzo przypomina :
      http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20120114015055/monsterhigh/images/c/ce/Profile_pic.PNG - porównaj. :P

      Usuń
  3. Chciałabym,aby ten blog współpracował z moim http://wlasnyprojektmonsterhigh.blogspot.com/ .Zależy mi aby każda redaktorka tego bloga założyła swoje konto na tym blogu i abyście polecały go innym.Zgadzacie się ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mi się spodoba to chętnie dodam się do obs. Ale co do współpracy - Lorr musi wyrazić zgodę.

      Usuń
    2. O nie onjest ochydnu po prostu bleee nie zgadazna sie i gdyby co ja to Lprrine i nie nie i jseszxze raz nie jest do dupy i ochydny obleśny i do bani po prostu bleee fuujjj jest IDJOTYCZNY i NIENORMALNY marishka jesteś do bani !!!

      Usuń
    3. Czy to znowu ta obleśna siostra,która wkrada się na konto swojej sis.?A jeśli już to nie wystarczyło napisać,że Ci się nie podoba ?

      Usuń
    4. Nie no! Czemu takie dzieci dostęp do komputera mają?! Ale jakie bogate słownictwo, a jaka wyobraźnia! (żal.pl)

      Usuń
    5. :'( :'( :-( :-C :-O :O :-| x-( :-X O:-:-[ Sorrt tysiąc kroć sorry bardzo mi przykro ja naprawde nie chciałam Złociutka Jinafirka coś z tym zrobi i chyba wiem co ;-)

      Usuń
    6. Ludzie Anna odzchodzi z bloga nie wierzę sama mi to powiedziała i niestety będziemy musieli ją usunąć czemu czemu :-( :'( Niesamowita Purrsephone

      Usuń
    7. UWAGA ANNA ODCHODZI Z BLOGA I TRACI CZS NA INNE BLOGI DLA TEGO PISZE RAZ NA TRZY MIESIACE !!! wiem że trzeba ją usunąć czemu czemu NIESAMOWITA PURRSEPHONE

      Usuń
    8. Przepraszam was bardzo, niekulturalne anonimy, ale wy, za przeproszeniem g*wno wiecie o tym, czy Anna odejdzie z bloga. Jakiś po**bany bachor sobie to ubzdurał,żeby zrobić wokół siebie szum jak ''Dżoana Krupa''.

      Usuń
    9. A przepraszam, Anna nie ma języka żeby nam coś przekazać tylko musi się wyręczać kimś? Kłamstwo, jedno wielkie. Ja się nie dziwie jeśli przy spowiedzi kartka z kłamstwami będzie jak stąd do Australii!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG Przecież Catrine mieszka w Strachorużu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest Upioryż (tak jest w książce Ghoulfriend Forever)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałaś powiedzieć Ghoulfreeinds Forever Ghoulfreindsss S zjadłaś s Rochelle Goyle ;-) Złociutka Jinafirka

      Usuń
    2. W tłumaczeniu wychodzi Strachoryż. Ale obie wersje są poprawne

      Usuń
    3. Tak Jinafirka,chciałam powiedzieć Ghoulfriends

      Usuń
    4. O tak każdy może się pomylić ;) Złociutka Jinafirka

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Co to te hej ma oznaczac to hej no coto noewir nikr ai Catrin jest do dupki i nikogo na tym bpogu nielucbur i bo jedtećdie porypani i swirnieni a mojq sis. Jak to bpiszecirc jest bezczrlna oskarzskav mnie o to ze wkaradam noe na rozne konta ja chyba nie wyliadam ne podlerzanom co ??? WSPANIAŁA PURRSEPHONE

      Usuń
    2. Niech wreszcie Złociutka coś z tobą zrobi. Mam już dość tych twoich bezsensownych komentarzy. I nie, nie wkradasz się - ale podszywasz. A to bardziej żałośniejsza opcja. Mam pomysł - Złociutka. Zabezpiecz komputer hasłem. Wtedy będziesz miała kontrole nad siostrą.

      Usuń
    3. Extra nawet nie pomyślałam ale o jejku my mamy ten blog w ulubionych na kompie mamy (ona go używa jak i mjego) więc morze robić wszystko wiem Aleksa zrub post o niej i ostrzerz może się logować więc ostrzerz wszystkich i dodaj pare fotek z mh i wiem stwóż moją siostre jako złego potwora z mh która podszywa się no blogu cerberka i monsterka i nazywa się Dominika (nazwisko wymyślone) Wingly (czytaj Łingli) gdyby co ;) Złociutka Jinafirka

      Usuń
    4. Ludzie Anna odchodzi z bloga i jestem Rochelle Goyle gdyby co i nie odpalało mi jak się logowałam :(

      Usuń
    5. Janifirka - coś ty! Nie będę takich niewychowanych dzieci promować!

      Usuń
    6. Brawo Anonimku. Z Aleksy na Annę, z Anny na Lorr, z Lorr znowu na Annę, a teraz z Anny na Rochelle! Czy wszystkie niedorozwinięte dzieci mogą zabierać się z tego bloga i nie wrócić? Byłoby bardzo miło!

      Usuń
  8. ej ty WSAPNIAŁA PURRSEPHONE naucz się pisać zanim coś skomentujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej ty anonim trzymaj się siebie zsnim cos powiesz bo bpuzniek wichodze na glupia PURRSEPHONE a nie WSPANIAŁĄ i ile ty masz lat co bo ja jestem z was wszydtkich nej steltdza bo mam 6 lat 6 !!! MAM SZEŚĆ LAT !!! i co łyso WSPANIAŁA PURRSEPHONE MA SZEŚĆ LAT HA HA A ZŁOCIUTKA JINAFIRKA TYLKO 9 wiem że to mniej niż sześć wiez :-D a wy ile macie lat ?

      Usuń
    2. A ja mam 13 i co? Podskoczysz? Żałosne.
      Poza tym liczyć się naucz. Bo 9 jest większe od 6.

      Usuń
  9. Ludzie ten blof jest di bsni i bdupty i fujnl hdjx hcb h h h j h j j f u e u t v o_O


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napisz lepszy,jak jesteś taka mądra!

      Usuń
    2. jaki anonimk? bo ja nic nie kapuje z tego co piszesz.

      Usuń
  10. Wszystkie, po**bane bachory (głównie ''Wspaniała'' Purrsephone).
    Przykro mi, że urodziłaś się z chorobą Dawn'a (a to bardzo poważna choroba), ale to nie jest powód, żeby pier*lić takie ch**owe głupoty, tak więc, mam do ciebie małą prośbę - od**erdol się i pójść do psychiatry, bo takie pi**y jak ty powinny być leczone nie gdzie indziej, niż w tym, jakże idealnie pasującym do ciebie miejscu, tak samo popierdo**nym jak ty.
    Z poważaniem - Osoba, która zamierza ci w najbliższej przyszłości wpier**lić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie wyraziłaś to co od dawna chciałam powiedzieć!
      (no może w ładniejszej formie)
      Dziękować zacny człowieku :*
      No bo ile można się prosić o przestanie?!
      To już zaczyna się robić porąbane.
      A jeszcze ta historia z podszywaniem - no błagam.
      To irytuje bardziej niż moja nauczycielka od religii ( nie myślałam że to możliwe!)

      Usuń
    2. Osz ty niedobra :P Usunęłaś opcje anonimowych komentarzy?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Wspaniała purrsephone wyjech ała tam gdzie nie ma zasięgu tak nie ma zasięgu !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. Chej czy ktoś mnie słucha !?!?

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)