piątek, 9 listopada 2012

Niemożliwe, a jednak?

W skrócie NAJ . Ostatnio się pojawił taki nowy program w TV ale nie o tym pisze.

Wiecie pewnie o książce Monster High . Na początku wszystkim się zdawało że będzie pięć części, potem pojawił się pojemnik czy coś na te książki i było miejsca tylko na cztery książki. Różnie bywało z piatą częścią raz miała istnieć, a raz nie. W końcu zostały wydane tylko cztery. Teraz jednak moja pewność znów została poddana próbie . Kiedy z nudów przeglądałam sobie forum na nk.pl zobaczyłam parę ciekawych wpisów. Ludzie pytali się czy będzie piąta część książki i grupa o dziwo odpowiedziała że tak!
  Nie wiem jak Monster High w Polsce to sobie zaplanowało bo przecież tej części nie ma chyba w żadnym kraju. Poza tym prawdopodobnie nie było planowane napisanie piątej części bo praktycznie na końcu  w trzeciej książce seria straciła wątek bo misja RAD-owców została spełniona i czwarta była nudniejsza.

Osobiście nie za bardzo wierze w pojawienie się tej książki ale różnie w życiu bywa ( zwłaszcza moim ;D )

































Intrygujące..... ;)

P.S. Do grupy moich antyfanów:
Cieszycie się że znowu coś napisałam? Buahahahaha ... Specjalnie dla was :P

14 komentarzy:

  1. Ja się tam cieszę,ale przecież już ci się znudziło MH .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie żadne nowe odcinki z miesiąc nie pojawiają to nie mam czym się interesować. Teraz ogólnie mało się dzieje, ale w końcu ile tych lalek moze powstać?! Jak jednak bedzię książka to kupię ;D

      Usuń
  2. buhhhahha nie cięsze się że napisłaś buhahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się cieszę dobrze że wróciłas anna

    OdpowiedzUsuń
  4. Może chodzi im o ,,Ghoulfriends just want to have fun"?

    OdpowiedzUsuń
  5. YaY! jednak będzie 5 część!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Będzie 5! Tylko o czym? Hmm...

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie o Lagoonie. Ma opowiadać o Friday Night Fright. Clawd i Deuce będą mieli wypadek, bo przegrają z drużyną gargulców. Monster High tworzy z dziewczyn załogę i to one walczą o nagrodę - oczywiście na rolkach. Lagoona to wymyśla, więc staje się kapitanem drużyny. Rochelle (córka gargulców) okaże się być fałszywa, ponieważ będzie w jednej i drugiej drużynie - drużynie gargulców. Podobno ma ona pokrzyżować plany, ale ostatecznie będzie za MH.


    ( Będzie też taki film specjalny - a ta informacja może okazać się prawdziwa! Raz znalazłam ją na jednej ang. stronie, po przetłumaczeniu tak to zrozumiałam. Więc zgadza się z filmem. No i jest taki zwiastun. Może to rzeczywiście prawda? :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie o tym, jestem w 90% pewna,że nie o tym. No, ale nie wiadomo czym poczęstuje nas MH. A z tym streszczeniem mogłabyś sobie darować, każdy kto zwiastun oglądał mniej więcej (raczej więcej)wie o co chodzi -,-

      Frankina13

      Usuń
  8. Bosko :) Bardzo się cieszę, uwielbiam czytać te książki.
    Natomiast jestem ciekawa Przyjaciółek na Zabój. Dzisiaj premiera książki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wątpie,żeby to było Ghoulfirends just Want to Have Fun,bo napisała je zupełnia inna autorka.

    OdpowiedzUsuń
  10. nowa gra: Rochelle Scaris Style http://www.starsue.net/game/Rochelle_Scaris_Style.html

    OdpowiedzUsuń
  11. czea książke wasza fanka

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazł się mój wpis z grupy na nk :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)