sobota, 10 listopada 2012

Stwórz własnego potwora - kolejny potwór, kolejny zwycięzca, kolejny wnerw z mojej strony

Wiem, że macie już dosyć mojej iście zacnej krytyki, ale na ten temat na pewno nie jeden autor bloga wnerwił. 
Z pewnością pamiętacie konkurs Stwórz Własnego Potwora. Najpierw była Hiszpania, potem Portugalia, a teraz Francja. Niestety, nie udało mi się odczytać jak się nazywa, ani jakim jest potworem:( Wiem tylko, że jeśli do końca tego roku, nie będzie w Polsce tego konkursu będę wnerwiona na maksa.
Tak więc, jeśli znowu chcecie mi coś wypomnieć, na temat mojego krytykowania, zastanówcie się, czy wy byście też się o coś takiego zdenerwowali.

15 komentarzy:

  1. Spox , ja cię rozumiem ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak ta smoczyca z C-A-M, dodać tylko okropną tęczową perukę (rzygam tęczą O.o) Dodać brzydkie ubrania i tragiczne buty - i tadaa! Jest oto ona!

    Gaga0707

    Ps. Pliss nauczcie mnie linkować obrazki! Bym wam moje przesłała postacie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na linkowanie jest kilka sposobów. 1. Dodawać na bloga i wtedy dodajesz obrazki z kompa. 2. Tinypic, ale nie polecam, bo później słaba jakość. 3. I na koniec najlepsza Deviant Art. Dodajesz pracę i już:)

      Usuń
    2. Chyba poczekam za 1 opcją :D

      gaga0707

      Usuń
  3. Z twarzy bardzo podobna do smoka z Create your Monster.
    Ciekawa, ciekawa. Jednak nie podoba mi się strój, ale włosy są świetne - pomysłowe :)

    Pozdrawiam wszystkich Monsterowców! ♥

    PS: Jestem chętna na redaktorkę, ale nie wiem jak skontaktować się z Anną. Czy ktoś mógłby wziąć to pod uwagę? Dziękuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Hihi, to nieźle. :D
      Ale teraz mówię poważnie.
      Mam doświadczenie w pisaniu bloga - miałam ich bardzo dużo o najróżniejszej tematyce np. Stardoll, Panfu. Kocham Monster High i umiem pisać notki, wręcz sprawia mi to przyjemność. :)
      Rozważcie moją propozycje, bowiem obserwuje ten blog od maja tego roku i imponuje mi wasze powodzenie w tym co robicie ;) Sama chciałabym się sprawdzić, chcę być zauważona, ponieważ sądze,że nadaje się do takich zabowiązań. Przemyślcie co - ale obojętnie co wybierzecie i tak uszanuję waszą decyzje.

      Dzięki, Skelita♥

      Usuń
    2. NAPRAWDĘ?

      Dziękuje bardzo! :*

      A e-mail jaki? Chodzi wam o gmail czy wp?
      To podam wp:

      truskavkovy@wp.pl

      i na wszelki wypadek gmail

      skelcia@gmail.com

      Usuń
    3. Chodzi o ten e-mail, na jakim założyłaś swoje konto na bloggerze:)

      Usuń
  4. cóż lalka jest całkiem ładna, ale ten obrazek niezbyt. Ale fajne te dwukolorowe włosy

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Nie widzę powodu do wkurzania się. Jak komuś zależy na lalce z własną postacią to niech sam sobie zrobi OOAK i przerobi istniejącą postać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzydula ...poprostu

    OdpowiedzUsuń
  8. Może taki konkurs będzie w 2013 roku...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)