sobota, 10 listopada 2012

Sądzę,że ... + informacja

To znowu ja :)
Mam zamiar w najbliższym czasie prowadzić serię artykułów o tytule ,,Sądzę,że...'', postaram się ją dodawać dość często.
Będę tam oceniać różne serie lalek Monster High. Nie chcę szukać na siłę jakiś sensacji. Później może się okazać,że to już było i co będzie? Wracając do tematu, bardzo lubię pisać, ale nie o byle czym.

Nie zanudzając was, zaczynam. Na pierwszy ogień idzie najnowsza seria : Picture Day

W serii występują:
-Draculaura
-Cleo
-Spectra
-Abbey

Najprawdopodobniej tematyką jest zdjęcie szkolne.

Draculaura oczywiście jej ubrania w różowym kolorze, z dodatkiem czarnego. Osobiście lalka przypadła mi do gustu. Ma piękne detale. Torebka z wizerunkami nietoperzy, kolczyki z czaszkami, opaska w której się zakochałam, no i wzorki na sukience. Świetne są również buty, dodają charakteru. Jedyne co niezbyt mi się podoba to twarz laleczki - taka jak u  większości. Co tu innego pisać?Wypadła fenomenalnie!

Dostaje ocenę 9,5/10



Następna w kolejce jest Abbey Bominable. Szczerze? Nie postarali się. Niby oryginalna, niby, kolorowa, ale jednak brakuje mi tego ,,czegoś''. Zacznę od fryzury, która jest bardzo unikatowa, podoba mi się. Abbey z grzywką i rozpuszczonymi włosami - fajny pomysł. Sukienka, też niczego sobie. Buciki, porządku, ale myślę że lepiej prezentowałyby się w błękitnym kolorze ewentualnie w lekko fioletowo-różowym,a nie w szarości. Przechodzę do rzeczy,która najbardziej mnie irytuje. Chodzi o ten czarny, futrzany kołnierz. Psuje wszystko. Zestaw wyglądałby na dziewczęcy,lecz przez niego czuje,że córce Yeti było zimno i odkroiła sobie kawałek czarnego porannika zarzucając na ramiona.

Dostaje ocenę 5/10

Teraz czas na moją ulubienicę. W zapowiedzi pisałam że lubię kolor niebieski/błękitny. I co mi się tu trafia? Cleo ubrana na niebiesko. Bardzo podoba mi się jej lalka, choć mam pewne zastrzeżenia. Po pierwsze: lalka wydaje mi się nie proporcjonalna patrząc na twarzyczkę. Oczy zdają się być za małe. Przejdźmy do ubioru. Jak pisałam na początku, jest ślicznie. Te niebieskie buty - strzał w 10-tke! Długa tunika z domieszką złotego i zółtym paskiem - beautiful. Jedyne co mnie gryzie to grzywka i legginsy. Ta tutaj niezbyt się komponuje. Proponowałabym kolor taki jak na pasemkach pozostałych włosów. Niestety jeśli chodzi o legginsy - w ogóle nie pasują. Zamieniłabym na jakieś takie rajstopy w złocie lub błękicie. Ogółem, lalka bardzo ładna.

Dostaje ocenę 8/10

Spectra Vondergeist trafiła na sam koniec ocen ,ale to nie znaczy,że punktacja będzie niska. Ta duszyczka widać lubuje się w fiolecie i granacie.Nieraz nam to udowodniła. Nie wiem co o niej pisać. Jest przepiękna. Wszystko ze sobą współgra. Raczej żadnego ,,ale'' nie mogę tu wtrącić, no może ten rąb sukienki jest taki mało estetyczny.E tam, chyba próbuje się na siłę do czegoś przyczepić :P


Dostaje ocenę 9/10


No tak więc poznaliście już moje zdanie na temat tej serii. Wyczekiwana przez was informacja jest taka :
Lalki już są sprzedawane za granicą i nie tylko przez internet!




 Ogłaszam wszystkim upiorom,że opanowałam już blogger  i moje posty będą tu często :)













5 komentarzy:

  1. Mi się podobają wszystkie. Nareszcie wyszła nowa lalka Cleo;) Nie podoba mi się tylko to,że znowu pojwiła się wszechobecna Draculaura;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się osobiście ta seria nie podoba bardziej lubię pullip one są lepsze od monster high

    OdpowiedzUsuń
  3. Spectra jest boska!Boska!BOSKA!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie (w Puławach) w Carrefour'rze możena takie lalki kupić za 99,99zł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)