wtorek, 20 listopada 2012

Deuce SCOF już jest :)

Tak jak w temacie - Deuce już jest :)
Nie będę się rozpisywać,oto fotka :

http://3.bp.blogspot.com/-UwiUgqsJQvU/UKu1gY0nG4I/AAAAAAAAANw/Hk2Otj4HHoM/s1600/Deuce+SCOF.jpg



Moim zdaniem wygląda jak  żywcem wzięty z wersji Basic,
ubrany w fashion pack'a.
Właściwie niczym oprócz ubrań się nie różni. No, ale przynajmniej jest już 3 jego wersja.

A wy? Co o nim sądzicie? Podzielacie moje zdanie?


EDIT:

Pojawiła się również Ghoulia!



  
 http://3.bp.blogspot.com/-RdygUNyQJvE/UK4dD3d9WtI/AAAAAAAAAOs/PUgnVfMtNFE/s1600/scariss5.jpg

Jak dla mnie - to jedna z najlepszych lalek zombiaczki :) Jest przepiękna! Jeśli będzie dość tania
(w co wątpię) z pewnością trafi w moje łapki :*


7 komentarzy:

  1. Supcio ! Zaglosowalam na cb ! Skieleta i Clawdeen mi nie przypadly do gustu ale ty jestes cool !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ghoulia ma fajną sukienkę.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. na opakowaniach jest napi blogster high

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na grafice google znalazłam. Spokojnie - są prawdziwe, oficjalne. Na dowód - powiem ci że znalazłam jeszcze inne ale były zamazane, te są najlepszej jakości jakie były.

      Usuń
  5. Deuce jest spoko, a Ghoulia ma to coś! Jest boooska i napewno trafi w moje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka Ghouli jest zarąbista,Deuce taki sobie.....

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)