sobota, 10 listopada 2012

Witam upiorrrrrne towarzystwo! :)

Witam serdecznie wszystkich czytelników - naszych potworzastych przyjaciół! :)
Jestem tymczasowo nową redaktorką tego zabójczego bloga.
Mam nadzieję,że zyskam Waszą sympatie jak i sama Was dosłownie pokocham.
Pisanie od zawsze było dla mnie czystą przyjemnością.  W połączeniu z moją pasją, czyli
Monster High - wręcz skacze z radości by móc się z wami dzielić wszystkim co mi w łapki wpadnie ;)
Mój trwający 2 tygodnie okres próbny postaram się wykorzystać jak najlepiej, najciekawiej i najweselej jak tylko potrafię.  Postaram się Was nie zawieść - bo to dla Was - czytelników cała redakcja robi to wszystko!

Teraz napiszę kilka faktów o sobie, abyście mogli mnie lepiej poznać:

1.  Zakochana na zabój w Skelicie Calaveras.
2.  Zwie się Maja - ale Ty, zwracaj się do niej Skelita (Skelcia).
3.  Ma w pseudonimie "Malutka" - ponieważ wszystko co małe, jest piękne! :)
4.  Uwielbia modę, sztukę i muzykę.
5.  Uzależniona od potrawy sushi.
6.  Ciekawa świata podróżniczka, zamiłowana do poznawania różnych kultur i smaków
7.  Obrończyni zwierząt - dbająca o ekologie. 
8.  Miłośniczka kotów i koni.
9.  Bonusowa wieść - jeździ konno i to kocha! ♥
10.  Jest sobą i nie wstydzi się tego. 

 Teraz powinniście zrozumieć mój mały świat jak i moją osobę. :)
Dziękuje wszystkim,za przeczytanie i za to,że odwiedzacie ten cudowny blog.♥

PS:  Chcę podziękować za te wszystkie wspaniałe komentarze!  Jesteście cudni! :*


20 komentarzy:

  1. Mam podobne zainteresowanie do Twoich! jest bardzo prawdopodobne,że na Ciebie zagłosuje,żebyś prowadziła tego bloga!
    Od razu Cię polubiłam!
    Pozdrawiam, stała obserwatorka bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje przepięknie ♥
      To dla mnie zaszczyt pisać dla takiej cudnej społeczności.
      W dodatku dla takiej z którą mam wspólne tematy oraz zainteresowania :))

      Usuń
    2. Skelita jeszcze powiedz ile masz lat> ok?
      Tak z ciekawości? :)
      Ja mam 13 :)
      Jeszcze raz pozdrawiam!

      Usuń
    3. 12. Ale na prawdę to 3, hihi :D
      Urodzona 29 lutego.

      Usuń
    4. 3? chodzi ci o 13? hahha :)
      Lubie Cie, głosuje na Ciebie :)

      Usuń
    5. Nie chodzi 0 13, hahaha :D
      Na prawdę mam 3.
      Jestem urodzona 29 lutego - a ten dzień przypada raz na 4 lata.
      A więc:
      12 moich lat podzielić na urodziny co 4 lata = 3 lata w rzeczywistości ;)

      Fenk ju ^^ Ja też Cię polubiłam!

      Usuń
    6. spoko rozumiem, masz wyjątkową datę urodzenia! :)
      Miło mi, też cię bb lubię :)

      Usuń
    7. dodasz jeszcze jakiegoś posta?
      bo super Ci to wychodzi, a z chęcią poczytam :)

      Usuń
    8. Dodam, dodam po godzinie ok. 17:20. Przygotowuję materiał dowodowy (czytaj: zdjęcia) ;)

      Usuń
  2. Też kocham konie :]

    OdpowiedzUsuń
  3. żal tyle redektorów odrazu wszytskich zapiszcie żalllllllll

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ci się nie podoba to po co komentujesz>

      Usuń
    2. Drogi Anonimie, wcale nie jestem dodana do redaktorów. ;)
      Jestem na okresie próbnym trwającym 2 tygodnie.
      Po tym czasie, odbędzie się głosowanie na lepszego redaktora.
      Kto wygra - ten zostanie 3-cim redaktorem. ^^

      Ohoho, widzę bogate słownictwo.
      "Żal" - popularnym tekstem slangu młodzieżowego.
      Nie rozumiem tej mody i nie chcę rozumieć.
      A mimo tego, jestem przecież nastolatką.

      Pozdrawiam niezadowolonego anonima ^^

      Usuń
    3. zgadzam się ze Skelitą

      Usuń
    4. Mlalutka skelita no wiesz ja też pozdrawiam kolejną redaktorkę może i nie

      Usuń
  4. Też kocham sushi:)za to i za to że też kochasz Skelite masz u mnie wielkiego plusa;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malutka Skelito,czy masz jakieś lalki MH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyobraź sobie,że mam! :D
      Draculaure z Clawdem, Rochelle oraz Clawdeen z serii School's Out.
      Jeszcze w tym miesiącu zagości u mnie Venus :)

      A czy ty, Anonimku masz jakieś lalki? ;)

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)