niedziela, 11 listopada 2012

Nowe CAM - dokładniejsze zdjęcia.

Hej, tu Skelita! :)

Jak zapewne już wiecie - na początku 2013 roku do sprzedaży wejdą liczne nowe produkty z serii Monster High.  Lalki, akcesoria do nich, nowe fashion packi oraz nowe zestawy CAM.


Pewnie kiedyś widzieliście zdjęcie Mumii oraz Gorgony.  Ja mam dowód,że już są w pudełkach i niedługo trafią zapewne do sklepów. 
Proszę bardzo: 

Oto zdjęcie w pudełku:


A tutaj cały zestaw: 
Zwróćcie uwagę na motywy ich ciał - u mumii na ciele widać odwzorowany kształt bandaży, a u Gorgony "smoczy brzuszek"  :D
Wielkie wrażenie zrobiły na mnie detale twarzy Mumii - bardzo mi się ona spodobała.
Gorgona ma również ciekawe rysy, ale nie takie idealne jak u egipcjanki.
Fioletowa peruka jest fenomenalna, a zielone "wężo-włosy" robią na mnie wrażenie.  
Nie będę tu pisać żadnej oceny, bo zaraz powiedzą mi,że kopiuje,
ale gdybym tak zrobiła to byłoby to najwyższa z ocen! :) 
Ten zestaw mnie oczarował.

Teraz czas na lodową dziewczynę oraz dziewczynę z galaretki:

Pudełko: 


Zestaw:
Tutaj również przyjrzyjmy się ciałom. 
Oba tułowia są niemal przezroczyste, tak samo jak peruka dla "naszej galaretki".
Galaretkowe buty są dla mnie wielkim minusem, ponieważ przypominają mi buty Ghoulii
z serii Skull Shores. Ogólny pomysł na lodową dziewczynę wydaje się być w porządku,
ale "galareta" jest przekombinowana w dużym stopniu.  Co do peruk - lodowa peruka przypomina
mi uczesanie Abbey ale i tak jest piękna.  Twarze mi się nie podobają (w ciekawostce pisze co dokładnie).
Ale jak już mam wybierać lepszą twarz to chyba "galareta" wygra ten pojedynek.
Moim zdaniem lodowa dziewczyna jest ciekawa i jest strzałem w 10.
Gdybym miała wystawić ocenę, to nawet nie wiem, jaką! 
Powiedzmy,że pół na pół.  Bo podoba mi się tylko "lodzia". 
Ciekawostka- jeśli przyjrzycie się na twarz "lodziczki" zauważycie,że została
ona pozbawiona nosa. :D 

BONUS: 

Znalazłam bardzo ładne zdjęcie Catrine. Wyglądem przypomina ilustracje z najnowszej serii książek napisaną przez Gitty Daneshvari.  Tylko spójrzcie:



Dzięki za przeczytanie. :)

12 komentarzy:

  1. Mam to ,,zdjęcie'' kotołaczki w zakładkach. a co do C-A-M, to ocenę możesz śmiało dać! Twoja praca, twoja sprawa. Przecież tak jak z obrazkiem - nie ja pierwsza wymyśliłam oceny. Wiele osób je daje np. do metamorfoz na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. no no skelita sie wybila teraz mam wątpliwości kogo wybrać

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te zestawy,a najbardziej ta Galaretkowa dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawy muszę kiedyś kupić

    OdpowiedzUsuń
  5. ciągle się zastanawiam na kogo głosować i nie moge zdecydować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Anonimku, nie musisz wiedzieć już dzisiaj ;)
      Pamiętaj,że masz całe dwa tygodnie na podjęcie decyzji.

      Usuń
  6. Aktualnie skelito jesteś moją faworytką, więc poddaję ci pomysł, który jak dla mnie jest bardzo fajny: wypisać wszystkie serie lalek razem z akcesoriami (typu łóżko, samochód, nie jakieś długopisy, zeszyty czy coś ;) ) i do tego np. 1.Basic i zdjęcie wszystkich lalek na jednym zdjęciu ( oficjalne zdjęcie, graficzne i lalek) więc jeżeli zrealizujesz to to masz u mnie pewny głos ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie coś już jest w zakładce na górze "Monster High - lalki" :)
      Ale dziękuje bardzo za propozycje.
      Akurat w planach mam coś takiego, postaram się dodać jeszcze dzisiaj.

      Usuń
  7. Malutka Skielita rądzisz !!! jesteś sueraśna i dla tego jak się zaloguje oficjalnie oddam ci w komencie głos bo jesteś niepowtarzalna !!!!!!!!! A i mam zadanko dla Lorri czy morzna jakoś ulepszyć komenty żeby od razu wstawiać tam fotke z folderu czy z kątś tam ??? Złociutka Jinafirka

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jest zapowiedź do filmu Scaris city of Frights: http://www.freakyfab13.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Catrine:moja wymarzona!A co do CaM chciałabym takie mieć tylko te plastikowe włosy, odstraszają!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)