sobota, 10 listopada 2012

Cleo z serii Picture Day



Cześć, tu znowu ja, Skelita! :)
Lorraine napisała o serii Picture Day - ale nie mogła znaleźć zdjęć Cleo.
Tak, więc ja je znalazłam i już wam pokazuje:
 
Lalka jest w pudełku, więc świadczy to o tym,że są już do kupienia!  :)

A czy ty czekasz na lalki Picture Day?
Koniecznie podziel się z nami swoim zdaniem -
co sądzisz o tej serii, i która lalka Ci się najbardziej podoba! :)
PS:  Moim skromnym podejrzeniem jest to,że te lalki trafią na polskie strony np. Allegro jeszcze w tym miesiącu, a na półki sklepowe na początku grudnia! ;)

Zdradzę wam tajemnicę - jutro rano na blogu ujrzycie niespodziankę, którą dla Was szykuje! :)
Będzie to super rozrywka dla wszystkich gości bloga!  :D 



Skelita ♥

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna, właśnie robię ocenę tych lalek :)

    Jak pisałam jeszcze będą Anonimkiem - Naj. są Cleo i Draculaura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na nie bo są zarąbiste.najbardziej podoba mi się cleo i draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)