niedziela, 11 listopada 2012

Sądzę,że... wydanie 2

Witam czytelników kolejny raz.
Pogoda dzisiaj nie dopisała mi na wyjazd, ale mówi się trudno. Tak więc dziś zostaje w domu i napiszę dla was kolejne wydanie z serii artykułów ,,Sądzę,że...'' ponieważ chyba on wam się najbardziej spodobał.
Tym razem pod lupę wezmę serie lalek Scary Tales.
Tematyką są bajki, które znamy od małego w potwornym charakterze. Któż by nie kojarzył  Czerwonego Kapturka, albo Królewny Śnieżki!
W serii występują:
-Draculaura
-Frankie
-Clawdeen
-Abbey*
-Cleo*
-Toralei*
-Kocie bliźniaczki :Meowlody i Purrsephone*
-Holt*
-Ross*

*oni występują tylko w książeczkach dołączonych do lalek.
Przejdę teraz do oceniania.

Pierwsza idzie Lala. Coś zawsze biorę ją do oceniania jako pierwszą.
Jest potwornym odpowiednikiem Śnieżki. Jak każdy wie, Królewna w originale została otruta przez jabłko,które dostała od swojej macochy, jeśli się nie mylę. Dlatego tutaj jest taka zauważalna inspiracja tym owocem. Lalka urzekła mnie swoimi długimi włosami w różowo-czarnym kolorze, zostały przepięknie ułożone. Co do spinki/wsuwki w kształcie czaszkowego jabłka- też pasuje i bardzo dobrze,że przeźroczysta. W tym samym kształcie jest też torebka, choć tym razem przeźroczystość tu dużo zepsuła. Przejdźmy teraz do sukienki: nie przekonuje mnie, no ale utrzymana w  potwornym klimacie.Za to ma ode mnie plusa. Choć perspektywa zielonej mazi na ubranku nie jest zbyt hmm... atrakcyjna? Teraz kolej na buty, które uważam za bardzo udane, te liście i obcas- po prostu bajka! :) Ostatnią rzeczą w tym opisie jest makijaż.Komponuje się z ubraniem i dodatkami.Sprawia,że buzia Draculaury nie jest taka pospolita oraz wyróżnia się od innych jej lalek.

Dostaje ocenę 9/10

Czas teraz na upiornego Kopciuszka. Uważam ją za najlepszą lalkę z tej serii. Frankie, albo jak ktoś woli Threadarella ma na sobie niebieską, balową sukienkę,wielowarstwową. To celny strzał, ponieważ córka/wnuczka Frankensteina została uszyta z różnych kawałków, tak więc ubranie jest tematyczne oraz oryginalne. Buty również piękne. Jeśli kiedyś oglądałyście tą lalkę z bliska- dojrzycie,że zamiast obcasów ma małe nożyczki. Właściwie nie mam do czego się w tej lalce przyczepić. Torebka też mi się niezmiernie podoba. Frankie w tym wydaniu ma lokowane,podpięte wysoko włosy, które podtrzymuje czerwono-srebrna korona z dodatkiem małych, niebieskich diamencików. No i perfekcyjny make up.
Na początku nie byłam do Threadarelli przekonana,ale koniec końców - zakochałam się w niej :)

Dostaje ocenę 10/10

Ostatnią lalką do oceny jest Clawdeen Wolf, w stylu Czerwonego Kapturka. Wilczyca w tej serii ma bardzo ,,ciężki'' makijaż, myślę że to chyba jakaś pomyłka, do żadnej części zestawu to nie pasuje. Sukienka Little Dead Riding Wolf jest całkiem niezła,ale w połączeniu z tą peleryną -optycznie wygląda to jakby panna Wolf była na diecie składającej się z pączków,cukierków i góry ciast. Gdy się ją ogląda np.w sklepie, takie wrażenie znika. Może teraz trochę o fryzurce, która dzięki czerwonym pasemkom prezentuje się genialnie! Buty- nie wiem co o nich napisać. Są ładne,ale brak w nich tego ,,czegoś'', konkretnie nie wiem czego. Czas na torebkę, a właściwie fioletowawego koszyczka. Gdyby nie on, obuwie Clawdeen nie miałoby tu większego sensu bytu. Ogólnie,lalka w porzątku,ale raczej nie zachwyciłam się nią.

Dostaje ocenę 6/10

To moje przemyślenia i opinie na temat Scary Tales. Do zobaczenia w następnym poście.


 

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te wpisy! Tyle że ja wolę tej seri Draculaure

    OdpowiedzUsuń
  2. bede na ciebie glosowała chyba że skelita weźmie sprawy w swoje ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz zrobić następny opis lalek z tymi przedmiotami szkolnymi? Ta seria jest fajna, mam lagune z niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o lalki classroom? Nie ma najmniejszego problemu :)

      Usuń
  4. Jeżeli chodzi o clawdeen w rzeczywistości peleryna z sukienkom wygląda bosko!Przynajmniej według mnie a jeżeli chodzi o buty to wydaje mi się że nie pasował ci ich kolor ale clawdeen zawsze musi mieć coś fioletowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba raczej tak, ale jeszcze wydają mi się za masywne.

      Usuń
  5. Mi się z tej serii najbardziej podoba Draculaura,a szczególnie jej włosy ::::::

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi z tej serii najbardziej podoba Frankie i Clawdeen

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie najładniejsza jest Clawdeen, ma cudną sukienkę :) U Franie najgorsza jest chyba korona, która w rzeczywistości jest prawie na czole, a nie jak na zdjęciu promującym :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie, to właśnie Clawdeen jest najładniejsza...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)