sobota, 23 lipca 2016

Zapowiedź nowego filmu oraz nowych lalek!

Zapewne większość z was rozczaruje informacja, że The Lost Movie okazał się jedynie konceptem i nie będzie wydany zaraz po Welcome to Monster High. Na pocieszenie mam dla was nowinkę, mówiącą o nowym filmie oraz lalkach! W 2017 roku, twórcy chcą uraczyć nas projekcją zatytułowaną Electrified. M.in. z tej okazji, planują wydać parę lalek. Zacznijmy może od tych, które dotyczą nowego filmu!:

Electrified: Supercharged Ghoul
Silva Timberwolf

Nazwę filmu można tłumaczyć na ''Zelektryzowany'' lub ''Naelektryzowany'', dlatego też nie rozumiem logiki twórców - ta seria prosi się o lalkę Frankie. To samo było z serią Shriek Wrecked, gdzie zabrakło typowo pirackiej upiorki, jaką jest Vandala. No cóż, nazwa jakoś nie bardzo mnie porwała, aczkolwiek jestem ciekawa, jak to wszystko wyjdzie. Twórcy planują także wydać lalkę zupełnie nowej postaci - Silvy. Jej nazwisko podpowiada mi, że może być to jakiś dziki wilkołak. Razem ze Silvą, Ari, Lalą i Clawdeen ma wystąpić także Twyla - jestem ciekawa jej wyglądu po reboot'cie. Zastanawia mnie także to, dlaczego razem z panną Wolf ma ona być ''DVD Deluxe''. Do lalek mają być dołączone płyty, tak jak to miało miejsce w starej serii Dawn of The Dance...? Jak na razie, dopisano na stronie, że elementem ''Deluxe'' mają być zwierzaki oraz akcesoria do włosów, jednak... co to ma wspólnego z elektryzującym akcentem w nazwie filmu? Oby tylko zwierzakiem była tu Crescent, a nie ten wilk z zestawu Clawesome Pet Salon, który mogliście oglądać w tym poście...

Music Class
Cleo de Nile

Seria muzyczna chyba najbardziej mnie zaciekawiła. Szkoda, że występują w niej jedynie dwie postacie. Zapewne dodadzą parę upiorek za jakiś czas. Jestem ciekawa wyglądu lalek. Jak na razie możemy wyczytać, że Cleo dostanie harfę, natomiast Ari - pianino lub fortepian. Nie mogę się doczekać :3

Emoji

Zapewne każdy z nas używa internetowych ''buziek''. W tej serii, upiorki mają być ubrane w ciuszki z nadrukami różnych emotikonek. No cóż, nie czytając pierw opisu, miałam nadzieję, że reboot'owe buzie będą wyrażać emocje - np. Draculaura by płakała, Frankie ''puszczała oczko'' i tak dalej, a wyszło z tego niskobudżetowe rozczarowanie...

Cheerleading
Nieznana lalka

Ojj... ta seria budzi moje wielkie obawy. Myślę, że będzie chodziło tu o niskobudżetową serię, w której widzieliśmy już Draculaurę i Frankie. Odlane z ciałem bluzki, spódniczki jakby wycięte z papieru... brr!

Signature Look Core
Cleo de Nile

Jak wiadomo, Monster High zaczęło się od nowa. Będzie to drugi wave serii First Day of School, w której mogliśmy oglądać już Ari, Frankie oraz Draculaurę. Sądzę, że te lalki mogliśmy już oglądać i jedynie pokażą się ich zdjęcia promocyjne oraz zdjęcia w pudełkach. Jeśli okaże się, że mam rację - będę zadowolona, bo Cleo, Lagoona i Clawdeen prezentują się nie najgorzej w nowym ''Basick'u''.

(?)
Rochelle Goyle

Sądząc po zdjęciach z tego wpisu, gdzie było widać nogi Venus oraz karteczkę, świadczącą o przynależności do serii Electrified, sądzę, że właśnie tak będzie się ta seria nazywać. Zapewne upiorka pokazywana wczoraj wyląduje w mniejszym pudełku i podzieli los Clawdeen, Catrine oraz chłopaka Lagoony w serii Shriek Wrecked. Zostając przy serii o nieznanej nazwie, sądzę, że dzisiejsze ''niespodzianki'', które zostały pokazane na oficjalnym instagramie to właśnie Rochelle i Abbey:

 

Muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie nastawiona do karbowanych włosów. Nadaje to serii odrobiny świeżości, dzięki czemu upiorki wyróżniają się na tle swoich poprzednich odsłon. Sądzę, że postać po lewej to Rochelle, a ta po prawej - Abbey. Sugeruje mi to ozdoba, która przypomina gargulcze skrzydła oraz lodowe ''sople'' na ramionach drugiej lalki, jednak... mogę się mylić ;)

Co sądzicie o tych zapowiedziach? Na jaką serię najbardziej czekacie?

6 komentarzy:

  1. Ogólnie to myślę, że to będzie jednak Draculaura i Silva Timberwolf, ale nie zaskoczę się, jeśli się mylę. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film to będzie z nową animacją? Oby nie :\

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta po prawej to zapewne Abbey, bo ma futro na rękach. Ewentualnie inne futrzaste stworzenie. Druga zapowiedziana lalka ma zbyt fioletową skórę jak na gargulca, ale mogę się mylić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te postacie to Draculaura i Silvia Timberwolf. Jest to potwierdzone na meksykanskim facebook'u o mh

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze sie "najpierw"! To pierw, az w oczy daje ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle, że forma "pierw" jest poprawna, choć fakt - przestarzała i niezbyt lubiana.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)