środa, 20 lipca 2016

Clawesome Pet Salon

Pamiętacie jeszcze Ghouls Beast Pet, gdzie występowała Lagoona oraz Cleo ze zwierzakami? Otóż seria ta ma zawierać także playset, który został nazwany Clawesome Pet Salon. W jego skład wchodzi m.in. Clawdeen z małym wilkiem. Pojawiły się nawet zdjęcia promocyjne tego zestawu, które możecie zobaczyć poniżej. Wraz z nimi umieściłam tu także fotografię... ze sklepowej półki, ponieważ Clawesome Pet Salon można już kupić w zagranicznych sklepach!:

Parę razy zdarzyło mi się powiedzieć, że nie jestem fanką playsetów, jednak ten nie jest taki zły. Podoba mi się, gdyż salonu piękności dla zwierząt jeszcze nie było. Wreszcie jakaś odmiana i nie jest to kolejna kafejka, więc to jak najbardziej jest na plus. Żałuję tylko, że Clawdeen odstawiła swoją kotkę Crescent na rzecz jakiegoś wilka. Wolałabym, aby ich stare zwierzaczki występowały z nimi w tej serii. Minusem zestawu jest także brak artykulacji oraz jasna szminka upiorki. Nie wiem, dlaczego tak bardzo polubili Clawdeen w jasnym makijażu - źle w nim wygląda. Art jak zwykle jest na wysokim poziomie i bardzo mi się podoba, ale nie zgadza się on z lalką...

Podoba wam się ten zestaw? Co sądzicie o lalce Clawdeen z Clawesome Pet Salon?


4 komentarze:

  1. Wilkołak ma wilka -_- Fajnie mają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Clawdeen z wilkiem? Czyżby jej młodszy brat?

    OdpowiedzUsuń
  3. Moment! Przecież ta szafka właśnie pochodzi z kafejki! Posiadam taką Clawdeen z creepeterii i właśnie tylko zmienili kolory i nadruki! Bo moja jest cała czarna i w zestawie jest kanapa, stolik i fotel oraz Clawdeen z grzywką, co oni zrobili??Skandal!
    Ps. mam zdj na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. To mi się nie podoba. Wilk ma wilka jako zwierzaka? Bez sensu. Żal mi kotki Clawdeen i innych zwierzaków też. Przez co one muszą przechodzić... Ale jak zawsze art jest ładny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)