sobota, 30 lipca 2016

Końcowa okładka WtMH, premiera filmu i nowe opakowania Monster Minis

Kojarzycie jeszcze okładkę "Welcome to Monster High" o której pisała Aleksa w tym poście? Okazało się, że nie był to jej końcowy wygląd, a oficjalny skan nowej okładki od pewnego czasu przemierza Internet:
Moim zdaniem okładka zmieniła się zdecydowanie na "+". Wcześniej wnętrze szkoły nie potrzebnie biło najróżniejszymi kolorami i było "ślepym zaułkiem". Teraz na końcu korytarza dodano drzwi, szafki stały się metaliczne, a korytarz w delikatnym odcieniu fioletu. Zaszło też kilka mniej widocznych zmian co sprawiło, że całokształt okładki prezentuje się o wiele lepiej. 

Tył okładki nie był jeszcze pokazywany i nie wiem za bardzo co mogę o nim powiedzieć, bo zawsze układ tylnej części opakowań od płyt jest podobny. Ogólnie to chyba wygląda dobrze jednak rzuciły mi się w oczy dwie rzeczy które mi trochę przeszkadzają, po pierwsze kod kreskowy który z niewiadomych przyczyn wylądował na środku obrazka, psując całokształt. Ja rozumiem, że nie było miejsca na dole, ale wrzucanie go na sam środek to zdecydowanie zły zabieg. Druga rzecz to znaczek o specjalu z Ever After High - po prostu mi nie pasuje do kompozycji. Zawsze tak jest, że o wadach rozpisuje się bardziej :P 

Zanim przejdziemy do Minisów dodam jeszcze, że została ujawniona premiera Welcome to Monster High w Europie, a jest to: 27 września 2016!

Przejdźmy więc do ostatniej nowinki, czyli o nowej możliwości kupowania Monster High Minis. Jak Wiecie, Minisy mają kilka stopni trudności w znalezieniu, więc osoby które się w to trochę wkręciły i chcą uzbierać wszystkie mogą mieć problem ze znalezieniem tych ekskluzywnych. Dlatego Mattel uraczył nas możliwością zakupu trzech różnych ekskluzywnych figurek, które możemy zobaczyć. Nie wiem co o tym sądzić, z jednej strony dla tych co je zbierają może to być bardzo fajne, a z drugiej strony chyba na tym polegają blind bagi, że nie wiadomo co jest w środku, a teraz te niby "najtrudniejsze" do znalezienia będą dostępne najłatwiej :P

Co myślicie o nowej okładce i o nowej możliwości w Minisach? Cieszycie się, że premiera WtMH będzie już za dwa miesiące?




9 komentarzy:

  1. Widzę, że już się wgryzłeś w bloga i masz podpis. W jakim programie robiłeś OC?
    A czy Julia też będzie miała taki podpis? Bo jestem bardzo ciekaw...

    ~KulturalnyHejter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OC robiłem w Gimpie ;) Julia jest w trakcie robienia swojego :)

      Usuń
    2. Widzę zainspirowanie Star Wars;)

      Usuń
    3. Akurat nie inspirowałem się Star Wars, ale może tak mi weszło w krew że już tego nie zauważam :D

      Usuń
    4. Wybacz, zadrapanie na oku od razu skojarzyło mi się z Anakinem:P

      Usuń
    5. O Jezu rzeczywiście xD Dopiero teraz się skapnąłem :D Czyli jednak weszło mi w krew i już tego nie zauważam :D Tak ta blizna była inspirowana Anakinem ;D

      Usuń
  2. Ale z ciebie przystojny wilkołak.. Wilk morski (przez te ubrania) xD


    -zeldina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten twój OC jest genialny. Zrobisz go w basicu?
    WTMH ma się pojawić 27 września? W tedy urodziny ma moja pierwsza lalka. xD
    Te zestawy wydawały mi się fajne ale powinny w nich być figurki o różnych stopniach trudności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Tak, zrobię ale nie wiem kiedy na razie mam go w jeszcze jednej wersji, ale nie wiem czy na razie mogę coś mówić :D

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)