piątek, 29 lipca 2016

The Lost Movie - The Finale

Właśnie dzisiaj do internetu została wpuszczona ostatnia część "The Lost Movie":
Po obejrzeniu jej byłam naprawdę zdziwiona. Akcja przebiegała szybko - dziewczyny szły po korytarzu, otworzyły drzwi, za którymi spotkały złą królową (Kto by się spodziewał?), przeprowadziły (a raczej tylko Cleo) z nią rozmowę, po czym za sprawą jej zaklęcia rozpłynęły się w powietrzu. Nawet Draculaurę to zdziwiło. Prawdopodobnie zostało to zrobione po to, aby każdy mógł wymyśleć własną wersję zakończenia, tak przynajmniej wyjaśniła Clawdeen. Ja osobiście wolę, kiedy historia zostaje zamknięta.



Co sądzicie o tej części The Lost Movie? Czekaliście na nią?
~Julia Czarna

8 komentarzy:

  1. Błąd, to Cleo prowadziła dialog ze Złą Królową.

    Myślę, że jednak film 'The Lost Movie' może być zrealizowany, gdyż zostawili nas w martwym punkcie. Pewnie był to tylko początek historii, czy też odrzucony fragment, którym twórcy testowali zainteresowanie. Nadal czekam na realizację animacji. Połączenie obu serii było przecież od początku pragnieniem prawie każdego fana.

    ~KulturalnyHejter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KulturalnyHejterze.
      Nie napisała że zła królowa zaczeła dialog a dobrze dopisała że tylko cleo ... gdzie widzisz błąd?

      Usuń
    2. Dobrze, że zwróciłaś uwagę.
      Nie mogę teraz widzieć błędu, gdyż jak się okazuje, Julia jest bardzo pilna i nie omija uwag w komentarzach. Poprawiła już swoją pomyłkę, za co jej bardzo dziękuję. Nic się nie stało! Pozdrawiam!

      ~KulturalnyHejter

      Usuń
  2. Dzięki bogu ja tego nie oglądam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie oglądałam poprzednich części, ale ćśśś...

      Usuń
  3. Nie przyzwyczaję się do 4 redaktorów xD Bardzo mi się twoje pisanie postów podoba, ale wracając do posta to mi się zdaje, że po prostu postanowili na zrobić w konia ;-; ja nie oglądam tych odcinków (wyjawiłam sekret :() tylko czytam co o nim piszą.
    Pozdrawiam, Ari/Silvy
    P.S Mam pisać: Pozdrawiam, Ari czy Pozdrawiam, Silvy? Bo Pisanie obu imion z ukośnikiem jest za długie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Podpis zależy od tego, którą postać wolisz. Albo jakąś dziwną Brangelinę wymyśl... Arlvy? Sii?

      Usuń
  4. Zgłaszałabym się na redaktora pod inną nazwą. ale akurat nie mam czasu tak samo jak nie rozpoznaje która to lalka z jakiej serii .. XD
    Ale pisać to bardzo lubię za niedługo założe bloga też pod innym nickiem :)
    Podoba mi się twoje pisanie ,choć sama robię błędy ortograficzne . To jestem w podobnym wieku do ciebie. Tylko gdyby dał mi ktoś temat to ja umiem długo o nim pisać xd

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)