piątek, 3 października 2014

Zapakowana Draculaura!

W ostatnim wpisie, wspominałam o tym, że Twyli brakowało jedynie pudełka.
Bohaterce tego wpisu na szczęście już nie. Oto zdjęcie zapakowanej Draculaury Haunted!:
 
Wampirzyca jest śliczna. Jedynym jej mankamentem jest ta ,,duchowa plama'' na twarzy.
Może to kwestia oświetlenia, ale wydaje się ona być pomarańczowa. Do tego jest zbyt wyrazista.
Najbardziej podoba mi się jej sukienka. Jest urocza <3
Oceniając pudełko, jestem trochę zawiedziona. Takie małe opakowanie? Do tego art jest dość kiepski.
Nie podoba mi się również podstawka na wierzchu, ale rozumiem, że tylko tak mogli ją upchnąć do lalki.

Podoba się wam ta lalka? Chcielibyście ją mieć?


3 komentarze:

  1. Mi ,,duchowa plama" wydyje się być czerrrwona XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Głupia plama! Zniszczyła tak piękną Drace! Zostaje mi zbierać na tą z creepaterii, black carpet lub draculocker.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)