sobota, 25 października 2014

Teledysk Casty + gra

Komuś wpadła w ucho piosenka, którą śpiewała w odcinku Casta?
Powstał do niej teledysk! Oczywiście poza ,,efektami specjalnymi'' i ,,wyciętą''
czarownicą z odcinków żadnej nowości tam nie ma, ale polecam zobaczyć:

Ogólnie to, co śpiewa upiorka podoba mi się.
Piosenka jest przyjemna dla ucha, a teledysk też nie najgorzej zrobiony.
Co ciekawe, Catty nigdy nie dorobiła się teledysku ze swoim udziałem.
Czyżby to oznaczało, że twórcy zaczęli faworyzować drugą piosenkarkę?
Pod koniec video jest reklama nowej gry z Castą. Bawimy się tam w DJ'a.
Jakoś nie bardzo mi się spodobała. Nie widzę różnicy kiedy przestawiałam przyciski, ewentualnie była minimalna i ciężka do usłyszenia. Jeśli chodzi o Catty i Castę, lubię je obie, jestem ciekawa, czy powstanie również jakiś upiorny piosenkarz, do którego będą mogły wzdychać uczennice Monster High ;)

Podoba się wam teledysk? Co sądzicie o czarownicy?
Która z upiornych piosenkarek bardziej się wam podoba?



4 komentarze:

  1. Osobiście nie przepadam za Catty, za to Castę polubiłam.
    Najśmieszniejsze, że o jej matce pisałam maturę z polaka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:) Wie ktoś może kiedy lub czy w ogóle pojawi się reedycja basic'ów takich jak:Cleo,Ghoulia ,Lagoona ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2015 podobno będzie reedycja. Cleo na pewno, nie wiem jak z Lagooną i Ghoulią,ale raczej też je wznowią osobno.

      Usuń
  3. Czadowa piosenka! Teledysk też jest ok.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)