czwartek, 23 października 2014

Więcej o upiorkach Anime

Pojawiło się kilka nowych zdjęć z upiorkami w wersji Anime. Ja na początku myślałam, że to biografie, ale to tylko krótkie opisy postaci po Japońsku.


Na pierwszy ogień idzie Frankie, która całkiem mi się podoba. Ma ładną twarz, ale sukienka... Nie za bardzo przypadła mi do gustu. Watzit jest przesłodki, uwielbiam go *.*


Draculaura ma cudowne oczy i ogólnie bardzo mi się podoba. Jest delikatna i słodka. No po prostu Lala :D Hrabia również wygląda super. 


Clawdeen nie przypadła mi do gusty. Twarz jest całkiem spoko, ale nie jakaś idealna. Strój jest fajny, ale to, co mi się bardzo nie podoba, to wielkie paznokcie. U rąk, to jeszcze wygląda całkiem spoko, ale u stóp... No niezbyt, może gdyby były krótsze. Crescent za to jest idelny, bardzo mi się spodobał.


Lagoona ma idealną twarz, śliczne włosy i strój Czy tylko ja w jej oczach widzę serce? :P Neptuna, dużo nie różni się od zwykłej wersji, ale oczywiście jest słodka.





Cleo wyszła najlepiej ze wszystkich. Ma śliczną twarz i makijaż, super strój i pozę. Najbardziej jednak, podobają mi się jej byty i miętowe paznokcie u stóp :) Hissette również dużo się nie różni, ale wyszła w prawdzie królewsko. 


Ghoulia również wygląda ładnie. Podoba mi się, że dodali cień na jej kości policzkowe. Wygląda teraz bardziej zombijsko :P Sir, również wygląda jak w zwykłej wersji. 




Spectra jest zaraz po Cleo, bo również jest upiorna. Śliczne oczy i kości policzkowe. Sukienka i buty też. Rhuen jest najsłodszym zwierzakiem jakie widziałam *.*


Kolejna śliczna upiorka. Włosy, sukienka, poza - idealne :) Ale najbardziej podoba mi się jej wyraz twarzy i pomalowane paznokcie na różowo. Shiver jest słodki, tak jak Rhuen.

To by było na tyle. Mnie osobiście straszyciółki bardzo się podobają. Wersja Anime, to był super pomysł. 
A wy, co o nich sądzicie?
Podobają wam się?
~Pisała Kasia MH

Za info dziękuję Aleksa.De.Nile0707 i Jabłkowy

19 komentarzy:

  1. Draculaura <333

    Malfoy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu lady l. Nic nie pisze?????
    -Julia Romek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lorr ma szkołę. Ja do jutra popołudniu przez cały tydzień byłam wolna, bo na zwolnieniu jestem.

      Usuń
    2. Ale lady lorr już wogole nie pisze!!! Kiedy napisała jakiś post??? Wieki temu!!!!!
      -Julia Romek

      Usuń
    3. 20 września. Miesiąc temu to nie wiek :P

      Usuń
    4. No ale to już bardzo długo , a czemu kataryna nie używa na koniec postu obrazka z postacią?????
      -Julia Romek

      Usuń
    5. A widzisz jej OC na nagłówku? Nie używa, bo nie ma.

      Usuń
    6. Moge z wami ppisać tego bloga? :-)
      -Julia Romek

      Usuń
    7. Nie każ mi powtarzać tej litanii. Pytanie jest nie na miejscu, redaktorów nie potrzebujemy, a jak byśmy potrzebowały, to byłby casting, a nie wybrały kogoś z komentarzy ,,bo chce''.

      Usuń
    8. Tiaaa...miesiąc to nie wieki temu,a Vic,czy Dyla zostały zwolnione za niepisanie przez ok.2,3 tygodnie (?)

      Usuń
    9. ,,Nie ważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy''. Lorr i ja jesteśmy adminkami. Nas inne zasady dotyczą.

      Usuń
  3. Tylko ja widzę u Clawdeen nos hetaliowej Rosji? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Z sowy Ghouli zrobili odpowiednik pingwina z Mermaid Melody. Nope. ;-;
    Clawdeen ma głos Mahiro z Haiyore! Nyaruko-chan. Boże, nie ;m; Kojarzy mi się z hentajami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej podobają się Spectra i Abbey

    OdpowiedzUsuń
  6. Cleo i Abbey są naprawdę ładne reszta do kitu zwłaszcza Draculaura wygląda jak słodka-idiotka. Moim zdaniem oczywiście. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Draculaura JEST słodką idiotką xD Za to ją tu polubiłam xD

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)