czwartek, 2 października 2014

Casta i jej odcinek!

Jest już wiele odcinków z upiorną piosenkarką Catty Noir. Czas teraz na drugą utalentowaną potworkę - Castę Fierce! Straszyciółki próbują ściągnąć ją na Halloween. Głosują ile sił, aż w końcu miejsce zostaje przegłosowane i koncert straszygwiazdy odbędzie się...

w Monster High!

Jeśli chcecie zobaczyć ten odcinek, wejdźcie ten link.
Jest też wersja polska - >>LINK<<
Moim zdaniem Casta to naprawdę fajna postać. Ciekawi mnie i naprawdę coraz bardziej ją lubię.
Pomysł na to był całkiem niezły, jednak martwi mnie to, co się stało z Cleo i Frankie?
Tej pierwszej zmieniono lekko fryzurę, jeden kosmyk wzięto za ucho i wygląda to tragicznie.
Twarz tej drugiej pozostawiam bez komentarza. Wygląda teraz tak dziecinnie, że szkoda gadać :(
Mam nadzieję, że zmiany nie są na stałe, bo chcę ponownie starą, odcinkową Frankie!



Podoba się wam ten odcinek? Polubiliście Castę?



9 komentarzy:

  1. A ja już myślałam, że coś mi się z tym nowym wyglądem piotrek przywidziało, bo do nie oglądałam odcinków :'3 Dobrze wiedzieć, że jednak wszystko że mną w porządku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentujesz, a na czacie nikogo nie ma xD Mistery xD Bosz... oni zamiast coraz lepiej, to coraz gorzej ;x Frankie serio ma jakąś taką dziwną twarz... jakby z nastolatki 9 latkę zrobili ;p

      Usuń
    2. Nie żadne mistery, z komórki wchodzę xD

      Usuń
  2. Super ten odcinek<3

    Malfoy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ghoulia też ma jakieś takie...INNE włosy...a może powinnam kupić okulary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki ma takie bardziej puszyste ;o Masz rację. Nawet nie zauważyłam O.o

      Usuń
  4. Boże! Co oni zrobili z Frankie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie podobała mi się twarz odcinkowej Frankie, ale teraz jest jeszcze gorzej!

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś był pokazany tu prototyp New Ghoul @ School. Frankie twarz była....podobna...raczej...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)