środa, 15 października 2014

Nowe zdjęcia Twyli Haunted i Lagoony EP + noga Vandali

Komu przypadła do gustu Lagoona z serii Exchange Program? 
A może zamarzyła się wam nawiedzona Twyla?
Do internetu trafiły 3 zdjęcia. Dwie fotografie należą do upiorki z serii Haunted.
Na razie Lagoona dostała tylko jeden obrazek:

 
Zacznijmy może od potworki, która ma zwiedzić Hiszpanię.
Niestety, na tej fotografii ma ona zmazane usta. Do tego, nie wiedzieć czemu czarna róża zamieniła się w niebieską. Nie ma też swoich oryginalnych ubranek. Szczerze mówiąc, lalka ze zmazaną szminką nie za bardzo mi się podoba, do tego o wiele lepiej prezentowała się w jej włosach czarna róża, niż ta, co teraz. Przejdźmy teraz do Twyli. Na pierwszym zdjęciu zdecydowanie lepiej się prezentuje. Na żelowane pasemko nie wygląda już na takie sztywne jak na dolnej fotografii.
Ta upiorka naprawdę mi się spodobała, jednak z coraz większą liczbą obrazków z nią, traci w moich oczach.  O wiele ładniej wyglądała z burzą włosów na zdjęciu promocyjnym.

+

W poście jest również wzmianka o Vandali. Konkretniej, jej nodze.
Pojawiły się dwa obrazki, które niekoniecznie przedstawiają jej lalkę.
Ta na zdjęciach ma czarne włosy i sukienkę Lagoony 13 Życzeń.
Co prawda, upiorkę można zawsze przebrać, ale koloru włosów tak łatwo zmienić nie można:
  

Cóż, Vandala od początku mi się spodobała. 
Wielka szkoda, że pokazano tu tylko jej ,,drewnianą'' nogę. Wolałabym zobaczyć ją całą <3

Podoba wam się Twyla Haunted? 
Czy w wasz gust trafiła Lagoona EP? Co sądzicie o Vandali?




6 komentarzy:

  1. Lagoona średnio mi się podoba, choć uwielbiam jej włosy <3
    Twyla jest bardzo śliczna, choć bardziej odpowiada mi wersja Coffin Bean.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całym szaconem, ale jak dla mnie to Lagoona wygląda beznadziejnie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To tylko noga Vandali dopieta do Lagoony 13w z glowa Skelity(widac po wlosach )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, bardziej mi to wygląda na zestaw C-A-M. Lalka nie może być Lagooną, bo nie ma błon między palcami ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że Twyla ma ten pasek na twarzy -__-

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)