czwartek, 23 października 2014

2 odlewy

Prócz główek Abbey i Venus, pojawiły się także dwa odlewy butów!
Nie jest pewne to, że obie pary założą monsterki, ale co mi szkodzi wam je pokazać.
Zacznijmy od pary wysokich trampek (?):

Widziałabym je na nogach jakiejś Ghoulii.
Podobałoby mi się, gdyby zombiaczka pojawiła się w jakiejś serii z miętowymi akcentami.
Niestety sądzę, że mogą przypaść one Poppy O'Hair z EAH.
Kolejne buty to królewskie japonki!:

Na pewno założy je albo Cleo, albo Nefera. Są naprawdę śliczne, a sądząc po wężowym koturnie przypadną starszej siostrze. Mam nadzieję, że Nefera dorobi się niedługo drugiej lalki, chociaż jak będą one własnością Cleo też się nie pogniewam :P

Podobają się wam te buty? Co sądzicie, dla kogo mogą one być?


4 komentarze:

  1. Może Cleo i Nefera będą w serii rodzinnej , niestety Nefera nie chodzi do straszyceum wiec ni moze w wystepowac w serri szkolnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleksa wprowadzasz widzów w błąd, buty należą do Cleo. Poznałam są za małe na Neferę, a po za tym są na nogach lagoony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście wymieniłam Cleo. Poza tym, gdzieś napisałam, że to pewne, że założy je Nefera? Proszę czytać ze zrozumieniem,a później mi coś zarzucać.

      Usuń
  3. Druga para jest cudna *o*

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)