poniedziałek, 27 października 2014

Toralei Freaky Field Trip

Ostatnio jest dużo nowinek, nieprawdaż? :) W tym poście, pokażę wam trzy nowe zdjęcia Toralei z serii Freaky Field Trip.









Kocicy idealnie jest z dodatkiem turkusu! Bardzo mi się podoba kolorowe pasemko na jej głowie. Fryzura jest prosta i rzeczą która mnie denerwuje to to, że na uszach nie ma kolczyków, ani bransoletek. Trochę szkoda bo lubię detale. Sukienka jest naprawdę bardzo fajna. Tak samo buty  bardzo mi się podobają ^^ Makijaż jest delikatny, ale ja takie lubię. Dodatkami w zestawie jest napój ze słomką i... sama nie wiem. Widzę tu szkielet ryby na podstawce. Nie mam pojęcia co to może być xD
Co sądzicie o Toralei w tej serii? Podoba wam się dodatek turkusu w jej stroju?
~Pisała Kasia MH

3 komentarze:

  1. Wkurza mnie to że Toralei praktycznie we wszystkich seriach ma taką samą fryzurę. Tą sukienkę gdzieś już widziałam... Przypomina mi trochę bluzkę z Basic'a. A buty to odlew z wcześniej wymienionej serii. Moim zdaniem nie postarali się z nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też wkurza ciągla ta sama fryzura... Ale nie licząc tego szczegółu lalka prezentuje się dobrze.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)