wtorek, 28 października 2014

Kto dołączy do Catrine, Venus i Jane?

Podobały wam się lalki B&GP? A co powiecie na to, że do serii ma dołączyć jeszcze jakaś upiorka?
Otóż czwartą uczestniczką imprezy ma zostać Jinafire Long!
Jest to już praktycznie pewne, ponieważ pojawił się art smoczycy i odlewy jej butów i akcesorii:
-Art
image 
Ona jest boska! Podoba mi się jej fryzura, makijaż i piękna suknia! 
Mam nadzieję, że lalka nie straci tego, co ma w sobie artowa Jinafire. 
Naprawdę świetnie im wyszła. Oby do serii dołączyło jeszcze więcej upiorek, nie pogardziłabym także jakimś upiorem ;) 

-odlewy
image

Buty jakoś mniej mi się spodobały. Do gustu przypadł mi obcas, jednak duże wcięcie na przodzie napawa mnie obawą, że but będzie zlatywał lalce z nogi. Do tego, będzie to już druga, zielona para, jaką w szafie ma smoczyca, mimo to, naprawdę dobrze pasują do całokształtu.
Na obrazku wyżej możecie dojrzeć jej torebkę, ozdoby na nogi oraz wazon z kwiatami.

Podoba się wam ta lalka? Co sądzicie o jej butach i akcesoriach? 
Jaką upiorkę chcielibyście zobaczyć w tej serii?


1 komentarz:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)