piątek, 17 października 2014

Anime to... reklama?!

Czekaliście na Anime Monster High?
Niestety, jak na razie wszystko wskazuje na to, że obrazek Clawdeen,Draculaury i Frankie był jedynie zapowiedzią... japońskiej reklamy! Jednak nie tylko te trzy upiorki doczekały się swojej wersji w anime. W krótkim filmiku możemy ujrzeć też Cleo, Spectrę, Lagoonę, Ghoulię i Abbey!
Oto parę screenów, które porobiłam z pierwszymi trzema wymienionymi straszyciółkami:
 
Oraz reklama w wersji video:
Czyż one nie są urocze? *o* No nie spodziewałam się, że reklama może mi się tak bardzo spodobać.
Upiorki są świetne! Najbardziej spodobała mi się Draculaura. Niestety, twórcom się coś pomieszało i Cleo występuje tutaj w serii School's Out, chociaż mogę przymrużyć na to oko, bo w sumie jest to Basic Wave 2, więc też się jakoś liczy. W tle możemy usłyszeć japońską wersję piosenki Fright Song. Udowadnia to, że Japonia w sprawach Monster High jest daleko zacofana, bo już dawno tą piosenkę wyparło We Are Monster High, chociaż przyznam się, że ani odrobinę się z tego nie cieszę.
Do tego, jest to reklama lalek z nowych serii, a pokazywane są upiorki Basic.
Mimo to, reklama straszliwie mi się podoba, jest po prostu kawaii w każdym stopniu <3
Mój ulubiony moment to ten, jak tańczyły w ,,przerywniku''. Co prawda do normalnych anime wiele im brakuje, ale i tak bardzo przypadły mi do gustu.

Podobają się wam upiorki w stylu anime? 
Co sądzicie o japońskiej wersji piosenki Fright Song?



2 komentarze:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)