piątek, 31 października 2014

BIO Kiyomi i zapowiedź reszty!

W związku z filmem Haunted powstały takie postacie jak Vandala, Paintergeist, River i bohaterka tego postu. Mowa tu oczywiście o Kiyomi Haunterly! Otóż ta upiorka dorobi się niedługo własnego BIO. Jak wiadomo, we wszystkich opisach zamiast pełnych artów wstawiono lalki, dlatego też nie liczcie na cały art duszycy. Oto i on. Już czeka na zamieszczenie na stronie!
BIO jest naprawdę ładne, jeśli chodzi o kolorystykę, to wszystko pasuje. Teraz, gdy patrzę na twarz Kiyomi, przypomina mi się upiorka z paru wpisów w tył. Twórcy zmienili technikę robienia twarzy na bardziej realistyczną. Jednak... jakoś nie za bardzo mi się to podoba, ponieważ przez to lalki za dużo się od siebie różnią.  Na samej górze możemy zobaczyć ,,okienka'' z resztą postaci, które wymieniłam na początku posta. Szczerze mówiąc, przerażają mnie oczy Vandali ;x
Kyomi jest córką ducha bez twarzy z Japonii. Oh, MH ostatnio coraz częściej ,,uderza'' w te klimaty. W sumie, podoba mi się. Ta postać jest akurat bardzo ładna, długo nie mogłam się do niej przekonać, ale w końcu to się stało. Witać w jej opisie parę zwrotów w tym języku (np. kawaii).
Co najbardziej mnie przeraziło? Obecność Draculaury w BFF. Błagam, Kyomi, nie bądź słodka...
Po szybkim przeczytaniu wszystkiego, sądzę, że będzie taka jak Jinafire.

Podoba się wam ta postać? Co sądzicie o jej arcie? Jaki charakter byście jej przypisali?


Wszystkiego dobrego z okazji Halloween i życzę miłej zabawy ^^
Mam nadzieję, że miło spędzicie dzisiejszy dzień ;)


6 komentarzy:

  1. Ehh... A pisałam, że mam nadzieję, że nie zrobią z niej słodkiej i nieśmiałej, jak Sirena. I co? Stało się dokładnie to, czego się obawiałam i nie chciałam T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. to jej sprawa czy odchodzi i ona moze lubiec co chce a nie to co sie innym podoba skoro taka jest jej decyzja to trudno . ps szkoda ze odchodzisz lor.

    OdpowiedzUsuń
  3. upss chcialam napisac do innego posta sory i przepraszam za blendy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lalka :D Nie mogę się doczekać kiedy wyląduje w mojej kolekcji ^-^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)