czwartek, 9 października 2014

Anime coraz bliżej?

Gdyby ktoś zapytał mnie parę miesięcy temu, o anime Monster High, uznałabym, że postradał zmysły.
Jednak najwidoczniej wszystko zmierza ku temu, aby takie coś miało miejsce.
W internecie krąży taki oto obrazek:
Cuties!
Na razie nie ma żadnego podpisu, wskazówki lub czegokolwiek, aby można było się więcej dowiedzieć.
Jedyne, co tu mamy to zwierzaki Frankie,Clawdeen i Draculaury.
Widać, że są w stylu al'a anime. Cóż, najbardziej podoba mi się pupil wampirzycy.
Jest kawaiii <3 Ta jego kokardka i oczka! Reszta nie jest niestety warta uwagi. Szczególnie nie spodobał mi się kot wilkołaczki. Ma trochę za nisko położoną i za małą twarz.

Podobają wam się zwierzaki upiorek w tej odsłonie? Który najbardziej przypadł wam do gustu?


13 komentarzy:

  1. Jakie słoodkie *o* Wszystkie są wspaniałe *^*
    Znalazłam jeszcze kilka informacji i obrazek z anime Monster High, link: http://www.crunchyroll.com/anime-news/2014/10/01/animated-monster-high-broadcast-in-japan


    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masakra.
    Okey, nie mam nic do MH, ale żeby robić o tym anime?! No jaki masoż. Przecież anime to anime, a taka durna wersja to wstyd tylko i załamanie Otaku przyniesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! popieram!
      Mi się ten cały pomysł nie podoba :/
      Poco mieszać mh do anime? ;/

      Usuń
  3. Najsłodsza Crescent :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do pomysłu z anime nie jestem przekonana, ale wszystkie zwierzaki są fajne :D poza tym nietoprzem

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi sie kotek clawdeen i piesek frankie a najmniej nietoperz draculaury. moim zdaniem nie jest warty uwagi

    OdpowiedzUsuń
  6. watzit najlepszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nir mogę oderwać oczów od Crescend'a *o*. Jest taki kawaiisty!!!

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)