wtorek, 7 października 2014

Nowe lalki już mają właściciela?

Komu spodobały się Clawdeen i Draculaura Haunted? A może swoich fanów ma również Garrott?
Zobaczcie, ktoś już ma te lalki!:

Nawiedzona Clawdeen bardzo mi się spodobała <3 Jej fryzura ma coś takiego w sobie, że bardzo mnie zachęca do tej lalki. Do tego pasujące dodatki i całkiem ładna sukienka dopełniają całość.
Jeśli chodzi o upiora, to jakoś nie za bardzo mi się tu spodobał. Podoba mi się jego obuwie i kurtka.
Spodnie niestety ,,zawaliły''. Kompletnie mi się nie widzi w tym. Wolałabym go w jakiś czerwonych lub bordowych rurkach. Przejdźmy do ostatniej lalki - Draculaury. Ona również, tak jak koleżanka z serii trafiła w mój gust ,,bez pudła''. Ma naprawdę śliczne buty, sukienkę, łańcuchy oraz pelerynkę.
Jedyne, co mnie martwi, to ta duchowa plama :(

Podobają się wam te lalki? Która najbardziej?


6 komentarzy:

  1. Ogólnie uwielbiam w tej wersji Clawdeen, als na tej fotce...
    cóż, nie jest za dobra :/
    Ale nie zmieniam zdania co do tej lalki :)

    Malfoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się żadna z tych lalek 3;

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ha!
    jeden blog na pingerze już to napisał przed tobą!
    (nie jestem waszym wrogiem!macie fajny blog:), tak tylko mówię)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz, ja też mam swoje życie ;) Mam szkołę, mam naukę, rodzinę, prace domowe, obowiązki i też w tym roku mam bierzmowanie. Jak ja mogę konkurować z blogiem kogoś, kto jest młodszy ode mnie i ma więcej czasu wolnego? 24h na dobę nie siedzę przed komputerem, też jestem człowiekiem, pamiętajcie o tym XD

      Usuń
    2. Popieram te święte słowa (y) xD

      Usuń
  4. Nie wiem co, ale coś mnie odpycha od duchowej Deen... Bez urazy dla jej wielbicieli ;-). Szkoda, że Lala ma tą duchową plamę :-(. Bez niej byłaby o wiele ładniejsza. Garrott podbił moje serce <3. Nie wiem dlaczego. Coś mnie do niego przyciąga...

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)