poniedziałek, 27 października 2014

Wznowione lalki Basic

Pojawiły się zdjęcia promocyjne wznowionych w serii Basic Clawdeen, Draculaury, Frankie i Cleo. 








Na pierwszy ogień poszła Frankie, która szczerze, dużo nie różni się od tej z pierwszego wydania. Tak właściwie, to tylko kolczyki mają inny odcień. Makijaż i strój nie zmieniły się. Zauważyłam też, że nie ma niebiesko-szarej bransoletki, ale ogólnie jest podobna.








U Clawdeen niestety zaszło kilka zmian. Zaczynając od góry zmienił się czarny naszyjnik, na którym w pierwszej wersji, ćwieki były złote, a teraz są czarne. Dalej spódniczka, która ma trochę inny krój, ale ogólnie jest podobna. Nowa Clawdeen niestety nie ma różowych podkolanówek. Buty zmieniły się i to bardzo. Mają całkowicie inny kolor. Gdyby nie te buty, wilkołaczka mogłaby trafić na moją półkę.  









Draculaura, jedynie różni się tym, że ma jej gorsecie nie ma prawdziwych, białych guzików. Może mi się zdaje, ale ma inny wyraz twarzy. To pewnie tylko na tych zdjęciach mam takie wrażenie. 







Ostania Cleo, w której zmienił się głównie makijaż, bo cień do powiek jest złoto-turkusowy a nie fioletowy. Szminka również ma nieco inny odcień. Kryształek na policzku jest różowy, a nie niebieski. Najbardziej widoczną różnicą są oczywiście buty, które są jednolite, złote. 

To wszystkie upiorki. Ja osobiście najbardziej czekałam na Ghoulię, a tu nie ma. No trudno, może niedługo będą. 
Co o nich sądzicie? Zwracacie uwagę na niewielkie różnice? 
~Pisała Kasia MH

4 komentarze:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)