poniedziałek, 27 października 2014

Venus i Jane w pełnej krasie

Dziś rano, pojawiły się zdjęcia Jane i Venus G&BP. Widać na nich całe lalki, dzięki czemu możemy przyjrzeć się szczegółom.







Jane w tej serii, jest tak śliczna, że już na nią muszę zbierać. Ma śliczną fryzurę, niby prostą, ale idealnie do niej pasującą. Delikatny makijaż dodaje jej uroku.  Bardzo spodobały mi się długie rękawy w bluzce, a teraz jak się przyjrzałam, to jest ona we wzór kolorowych czaszek. Do tego "włochata" spódnica. To najlepszy element tego stroju. No i buty i również mi się podobają, choć mogły by mieć więcej detali. 




Venus jest również wygląda super. Ta fryzura i detale. Nareszcie jakoś urozmaicone pnącza! Dodatkowo widzimy na nich muchołówki. Ogólnie podoba mi się, że w końcu ten wzór rosiczek pojawił się na sukience. No po prostu również nie mam zastrzeżeń. 

Uważam, że ta seria, jest najlepszą, jaką kiedykolwiek widziałam. Tak, przyznają się. Teraz tylko musimy czekać na zdjęcie Catrine. Już nie mogę się doczekać, aż będą w Polsce.
Co sądzicie o tej serii? Czekacie na zdjęcia Catrine?
~Pisała Kasia MH

EDIT :
Pojawiło się jeszcze kilka nowych zdjęć.
Jane :




Tutaj widać dobrze jakie dodatki znajdziemy w zestawie, a są to łopatka i kwiat w doniczce.



Fryzura z bliska wygląda super. Wcześniej, nie widziałam czarnych detali na ozdobie we włosach. Dzięki nim lalka ma duży "+" u mnie, bo uwielbiam detale.



Spódniczka i bluzka.





No i buty. Wielka szkoda, że na tych kwiatach, nie uchwycili czarnych elementów. Mimo to - jak mówiłam wcześniej, podobają mi się.

I Venus :




Ta upiorka za to, otrzymała konewkę i również kwiat w doniczce.



Muszę przyznać, że ma naprawdę ładny makijaż, mimo, że ja zwykle wole opcje "delikatniejszą"



Ozdoba na włosach, jest bardzo dopracowana. Podoba mi się.


 


No i zwykłe, proste, czarne buty. Na pnączach jest ten sam wzór co we włosach.


4 komentarze:

  1. Śliczne lalki <3. Nie wiem która lepsza.

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry Kasia jakoś tego nie dojrzałam... No nie wiem nie sądzisz że Venus może nie mieć wygolonej głowy z jednej strony?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)