środa, 22 października 2014

Pierwszy odcinek anime! + japońskie upiorki w pełnej klasie

Reklama była jedynie zapowiedzią odcinków. Ukazał się już pierwszy!
Nie za bardzo wiem, o co w nim chodzi, bo niestety nie znam japońskiego, ale z tego co widzę, to wychodzi na to, że Frankie bez przerwy naśladuje Draculaurę. Wszystkie gesty za nią powtarza.
Czemu? Bo nitka z jej ręki zaplątała się na ręce wampirzycy.
Występuje tu też Lagoona, która pod koniec ląduje w wannie kremu nawilżającego.
Clawdeen przemienia się chwilowo w wilkołaka, Ghoulia zamieni się w prawdziwego zombie, a... Draculaura stanie w płomieniach! 
Jeśli chcecie go obejrzeć, wejdźcie w ten link.

Muszę przyznać, że to anime naprawdę mi się podoba. Upiorki są śliczne i do tego śmieszne.
Co prawda ich wady zostały strasznie przerysowane, ale w wyjątkowo zabawny sposób.
Draculaura mnie urzekła. Ona jest słodziutka w każdym względzie <3
Na ogół takie postacie mi się nie podobają, ale wampirzyca to duży wyjątek :P

Do tego, pojawiły się obrazki, gdzie zostały pokazane całe upiorki.
Niestety tylko te, które wystąpiły w tym odcinku:

- Clawdeen i Frankie

 
Clawdeen mi się podoba, ale uważam, że dano jej trochę zbyt masywne koturny.
Do tego, wszystkie upiorki na zostały poszerzone w pasie ;o
To nawet dobrze, bo wreszcie nabrały bardziej ludzkich kształtów.
Jeśli chodzi o Frankie, to odstrasza mnie ona oczami. Są trochę za bardzo zaakcentowane.

 
No i moja słodzizna ;3 Wyszła tu naprawdę uroczo. To, co u Frankie było mankamentem, tutaj jest dużą zaletą, a mianowicie chodzi mi o śliczne oczy. Jedyne, co mi przeszkadza, to kształt twarzy. 
Do tego, ma chyba coś nie tak z nogami. Nie widzę połączenia między resztą ciała. Szczególnie się to tyczy tej, po prawej stronie, spójrzcie na spódnice. Biodro jest zupełnie gdzie indziej niż udo...

Do Lagoony nic nie mam, naprawdę porządnie ją zrobiono. Ona również ma bardzo ładne oczy.
Nie wiem po co tu wciśnięto Ghoulię, praktycznie nic nie robi, a co jedynie leży później na ziemi.
Nie podoba mi się jej twarz i oczy.


Co sądzicie o upiorkach w stylu anime? Podoba wam się pierwszy odcinek?

Za link dziękuję pewnemu anonimkowi ;)

8 komentarzy:

  1. Draculaura jest piękna <3
    Może z tym anime jednak nie był taki zły pomysł .. ;)
    Malfoy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy tylko ja uwazam ze Clawdeen wyglada nawet lapiej niz w wersji artowej ?

    Snowy Winter ( daughter of the Winter )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba mogłabym nawet też tak powiedzieć ;o Jest naprawdę śliczna, jeśli chodzi o porównanie twarzy.

      Usuń
  3. o kurde, to było... dziwne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lagoona... ^O^ Rozwaliła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mi głos Deen przypomina głos Ciela? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, ze to tylko mn to się nie odzywałam xDDDD W paru kwestiach jo, bardzo podobny xD

      Usuń
  6. Draculaura jest kawaiista ;3

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)