niedziela, 12 października 2014

A czy ty, straciłeś już dla Monster High głowę?

Taki tytuł adekwatnie pasuje do ,,bohaterów'' dzisiejszego posta. 
Może i nie mają tułowia, kończyn ani nic poza główkami, warto o nich napisać.
Nowe lalki już niedługo, tak więc jakiś fan kupił je ,,na części''. Parę postów temu było pokazane ciało River, teraz natomiast mamy brakującą część:
hauntedtwyla:

OMG!! Marisol, River, Vandala, Porter and Kiyomi heads!!
 '
Czyżby bardzo owocna zabawa gilotyną? 
Nowe lalki które możemy ujrzeć to m.in. wspomniana River i Kiyomi.
Ze znanych nam tutaj główek możemy napotkać Frankie CB, Cleolei, Bonitę, Catty NS, Deuce'a (bodajże z dwupack'u Manster bądź SCOF), Gill'a (również najprawdopodobniej Manster, ewentualnie SS), Abbey SS, Clawda z Pack of Trouble i Clawvenus.
Zacznijmy może od Marisol. Jak widzimy, jej główek są trzy. Bardzo się cieszę, że zmieniono jej karnację. Wygląda o niebo lepiej, do tego ma też nie tylko zielone pasma, ale i ciemno-różowe.
Obok niej jest Vandala. Ah! Ubóstwiam ją. Naprawdę podobają mi się jej włosy i delikatny makijaż.
Nad nią jest Kiyomi. Cóż, nadal ciężko jest mi się do niej przekonać, bo jest praktycznie bez twarzy.
Jednak z drugiej strony jest bardzo oryginalna i to mnie do niej przyciąga. Koło główek chłopaków jest Paintergeist albo raczej Porter. Muszę przyznać, że upiór bardzo mi się spodobał, jednak z na żelowanymi włosami bardziej mnie do siebie przekonuje. Zaraz pod nim czai się River.
Mam serdecznie dość tego, że buźki większości duchów (najbardziej River i Sireny) tracą w zdjęciach nos. Co do postaci, jej największym atutem są piękne, pastelowe włosy.

Podobają wam się te lalki? Jaki/Jaka z duchów najbardziej trafił/a w wasz gust?



2 komentarze:

  1. Najbardziej spodobały mi się Vandala i Kiyomi. Są świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu widać dobrze, że twarz Marisol ma mało wspólnego z tą Gigi.

    Ale naprawdę, nie ma to jak bawić się w dekapitację lalek XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)