wtorek, 21 października 2014

Monster High: Live Action

Moglibyście uwierzyć, że w 2016 ma powstać film Live Action Monster High?
Nie dajecie wiary? Oto mały dowód:
thehallsofmonsterhigh:

Mentally preparing for the worst on this one
Szczerze mówiąc, jestem bardzo ciekawa jak to będzie :o
Co prawda upiorki będą zapewne wyglądać daleko gorzej niż w wersji rysunkowej, ale cóż.
Może będzie to na podstawie książki? *O*
Mam wielką nadzieję, że tak. Część fanów nie czytało nawet MH autorstwa Lisi Harrison, a wielka szkoda. Mam 4 tomy i wszystkie pilnie przeczytane. Śmiem twierdzić, że jest tam niewykorzystany potencjał. Żałuję, że Straszyceum różni się od wersji książkowej oraz że Melody nie doczekała się nigdy swojego artu.

Cieszycie się z zapowiedzi nowego filmu?
Czy podobałoby wam się, gdyby wszystko zostało zrobione na podstawie książki?


7 komentarzy:

  1. Ej ile wogule macie juz koment... i kiedy dodacie nowy wyglond bloga no prosimmmyyy princess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od wyglądu nie jestem, więc mnie prosić nie musisz ._.

      Usuń
  2. Film MH na podstawie książki Lisi Harrison?! Gorzej być nie mogło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorzej być nie mogło? Przecież książka jest świetna...

      Usuń
    2. Ja czytałam, i uważam je za totalną porażkę. Osobiście, znacznie bardziej wolę książki Gitty Daneshvari

      Usuń
    3. Ja mam zupełnie inną opinię. Gitty moim zdaniem wiele brakuje do Lisi.

      Usuń
  3. Zatkało mnie ^_^. Jeśli będzie na podstawie książek Lissi, to czadowo!!! :-D

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)