poniedziałek, 6 października 2014

Dwa nowe odcinki po polsku!

Na polskiej stronie Monster High pojawiły się dwa nowe odcinki.


Neighthan wchodzi do gry

W tym odcinku, chodzi o to, że niezdarny Neighthan, który zawsze grzał ławkę rezerwowych, wchodzi na boisko. Musi pomóc Straszyceum wygrać wielki mecz. 


Dzień Duchosyreny

Tutaj za to, Spectra i Lagoona przedstawiają Sirenie nowe upiorne święta. Dzień Łańcuchczynienia i Dzień Przypływu. Po tym razem je świętują. 

Tak jak już mówiłam, obydwa odcinki możecie już obejrzeń na polskiej stronie Monster High. mnie osobiście bardziej spodobał się odcinek z Sireną :)
Oglądaliście odcinki? Podobają wam się? 
~Pisała Kasia MH


3 komentarze:

  1. Ja oglądałam są super.! A tak poza tym świetny bloog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce was przeprosic ze wtedy was tak przezywalam . Kaska a czemu niepodalas linka ? Mam tez pytanko do +lady l.+ i aleksy . Czy zrobicie kasting na redaktorke ?
    -Julia Romek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1: Kasia miała problemy coś ze stroną i YT. Ja jej podałam tą nowinkę, bo wtedy musiałam się uczyć i linków nie podałam, ona nie mogła i tak wyszło.
      2: Po co? Dobrze sobie radzimy we 3. Jakbyśmy potrzebowały czwartej, to by na blogu już dawno był casting.

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)