piątek, 31 października 2014

...

No więc, po mojej długiej nieobecności w końcu piszę posta.
Nie wiem, czy będzie on jakiś wesoły, czy coś, (To raczej zależy od punktu widzenia) bynajmniej dla mnie jest on bardzo radosny.
Na początek: Wesołego Halloween/Wszystkich Świętych (niepotrzebne skreślić)!
...
Przechodząc do tematu głównego, usuwam się z bloga. (jakoś słowo "odchodzę" mi nie podchodzi...).
I tak nic nie piszę, MH zaczynam lubić w coraz to mniejszym stopniu podobnie, jak i EAH (Aaa, i z MEAH też się usuwam, tak btw). Nie widzę sensu, abym widniała dalej w "ekipie bloga", bo po co? Na co ciągnąć tą całą farsę? Nie nadaję się już do pisania, więc wniosek jest prosty.
...
Szczerze powiedziawszy, nie interesuje mnie to, czy moje odejście podoba Wam się, czy też nie. Tak więc, ani komentarze zachęty, ani hejty, nie zmienią mojego zdania. (A tylko zacznij mnie przekonywać, All >.< xD)
No i co tam jeszcze... Ach tak, oryginalnie blog miał być usunięty w 2012, ale jakoś tak wyszło, że wytrzymał dłużej. Jakiś tam sentyment, żeby Wam o tym powiedzieć.
Jeśli chodzi o nagłówek: grafika MH już mnie trochę irytuje, więc z prostej dedukcji możecie wywnioskować, że nie chcę już jej robić.
To by chyba było na tyle....


72 komentarze:

  1. Wielka szkoda, że odchodzisz T-T

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzuciła MH i EAH dla debilnego anime o pedofili i ohydnej fabule .Fajnie że jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ey... nie wszystkie anime zawierają pedofilię XD Praktycznie większość jej nie zawiera.

      Usuń
    2. Hęęęę? Kurczę no, gdzie pedofilia? Może w niektórych hentai'ach, yaoi i yuri... Ale w tych, co ja oglądam, nie ma pedofilii, a fabuła jest ciekawa (takie Ao no Exorcist *-*)

      Usuń
    3. O kuroshit chodzi.

      Usuń
    4. Kuro w sumie to jest tak trochę... dla bardziej dorosłych, a zwłaszcza jak Grell z czymś wyjedzie. Ale każdy ma prawo lubić to co mu się podoba o ile nie zagraża to bezpieczeństwu innych. (Mam nadzieję, Lorr że nie biegasz po mieście z piłą łańcuchową i nie próbujesz zabrać komuś duszy? :D)

      Usuń
    5. Pedofilia w Kuroszu jest tylko w fandomie XD I to co komu się podoba to pojęcie względne ^^

      Usuń
    6. W sumie to ja się natknęłam kiedyś na anime o pedofilii, które nawet nie było objęte ochroną ,,+18" więc każdy mógł je obejrzeć ;D

      Usuń
    7. No dobra, nie mówię, anonimku, a teraz zastanów się, ile zboczonych i +18 rzeczy jest w internecie i każdy może je zobaczyć. Tu nie chodzi tylko o Hentai'e, to na pewno nie jest jedyny przypadek, więc akurat to, co napisałoś powyżej nie jest dla mnie żadnym argumentem.

      Usuń
  3. O cho... *bierze wdech* *próbuje nie kląć* .... Jak śmiałaś mi nie powiedzieć w przód?! T_T Czemu do jasnej *wdech* choinki mnie nie powiadomiłaś? T_T Super :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, nie liczcie na nowy wygląd tak szybko ;) Mam dwie lewe ręce do kodów, jak i do grafik ^_^ Tak więc, happy halloween i... ja idę do koleżanki na imprezę, mam chęć mordu, a zaraz będę ją i inne malować... Mają przechlapane, dziękuję za uwagę xD *próbuje się rozweselić*

      Usuń
    2. Ehh... no to jeszcze... Postaram się zrobić ja grafikę. *mówi pod nosem* Na cudy nie liczyć proszę :)

      Usuń
  4. Po prostu wyrastasz już z dziecinnych bajek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MH i EAH, nie jest dziecinne! Szmato! One jest bosskie *_* <3 A dziecinne jest Kuroshit (które popiera podofilie) ! I jeszcze raz małpo napiszesz, że jest to dziecinne...

      Usuń
    2. Nie zgadzam się z wami obiema... Kuro i MH jest zajebiste, wybaczcie.

      Usuń
  5. Aleksa beędziesz robić kasting? :-)
    -Julia Romek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba cię porąbało... Daję sobie z Kasią doskonale radę. Nie będę robić jakiegoś głupiego castingu.

      Usuń
    2. Hahaha <3 Julia jak zwykle o tym xD

      Usuń
  6. Tiaa... połowa blogerek się zmienia w mangozjeby -.-
    Jak mnie to irytuje ... -_-
    Ciągle tylko: anime anime anime...
    OBY TAK DALEJ, bo blogi schodzą na psy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ! a na dodatek to nudne anime o sexie i zboczeniach(wlasciwie o doroslych mezczyznach ktorzy..) .Precz z kuroSHIT !

      Usuń
    2. Odeszla tylko po to bo ``dorosla`` i chce ogladac brzydkich mezczyzn molestujacych jeszcze brzydszego dzieciaka,pragne dodac ze lokaj glownego bohatera ma ciagoty do kotow.

      Usuń
    3. No przepraszam Was bardzo, Yaoi, o którym wyraźnie tu mowa, nie występuję ani w mandze, ani Anime Kuro. Domniemane związki są tworzone w fanfikcjach, czyli łatwo wywnioskować, że dzieją się one tylko w "zakresach" fandomu.
      A to, że Sebastian lubi koty to tylko zwykła obsesja (no weeeeźcie, każdy ma jakąś obsesję).
      A tak w ogóle, czy wspominałam powód, dla którego odeszłam? Tak. Jaki on był? To, że MH mi się zaczęło nudzić, w dodatku nie mam czasu na pisanie (szkoooła + na komputer wchodzę na jakieś 2 godziny dziennie, w czasie których przeglądam bezsensowne strony typu bezużyteczna i besty). Mh i Anime wzajemnie sobie nie przeszkadza, ale to, że jedno zaczęło mi się nudzić, zmienia sytuację. W dodatku, lubię też Hannibal'a, Sherlock'a, My Little Pony... To też będziecie obwiniać za moje odejście?

      Usuń
    4. Brzydszego dzieciaka... Trzymajcie mnie. Trzymajcie mnie, proszę! Ciel jest brzydki, nieee... No nie wytrzymam T_T

      Usuń
    5. Co za zjeby...
      MANGOZJEBY....
      To już nie to samo MMH do dawniej...

      Usuń
    6. Super, idź być nietolerancyjny/a gdzie indziej ^_^ Ludzie, naprawdę, zaczynam tracić w was wiarę, czytając takie pełne jadu komentarze o anime. Myślicie, że do końca naszego życia będziemy przygwożdżone do MH i tylko MH? To zaskoczą was, ale jesteście w błędzie ;)

      Usuń
    7. Od razu niecenzuralne słownictwo... To chyba normalne, że każdy lubi coś innego, nie...? A tu od razu "weś, ty mangozjiebje, jak smiałas żucić MMH, dla kuroshita, ty nobie"... Ludzie, co z wami...? Ile ty masz lat, żeby zaczynać takie bezsensowne kłótnie?

      Usuń
    8. Nie żeby coś, ale odnoszę silne wrażenie, że to ciągle ten sam anonim popierający sam siebie.

      Usuń
    9. Vic,gdybym mógł, dałbym okejkę (y)

      Usuń
    10. Nie no ja chcialem popierac sam siebie ale ktos jescze pisze te komentarze.

      Usuń
    11. Jak śmiecie mnie tak obrażać...?! Cokolwiek zrobisz, i tak jest źle. I na przyszłość proszę mnie nie mylić z tym Anonimem od "mangozjebów". Bo sama anime oglądam, więc odczuwałam chęć obrony mojej osoby.

      Usuń
  7. Ej mam pomysl zamienicie ten blog na blog o kuroshit.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio...zacytuję mojego księdza ,,Boże! Czy ty to widzisz?!'' Tracę wiarę w ludzkość, czytając te komentarze. JA ZOSTAJĘ, WSZYSTKO ZOSTAJE PO STAREMU,PRÓCZ WPISU LORR W EKIPIE.

      Usuń
  8. Szkoda, że odchodzisz... Aczkolwiek nie popieram opini większoścu z was. Jej poprostu zmieniły się zainteresowania! Każdemu to się zdarza. Pragnę również powiedzieć, że ja lubię i MH i Anime ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawka: nie zmieniły mi się zainteresowania. Zostały dodane nowe, kiedy inne zaczęły "słabnąć" w moim mniemaniu.
      Największy ból mimo wszystko to niespodziewana i niekontrolowana przeze mnie przerzutka z RoF'u na Sabaton... A właśnie, muszę kupić płytę xD

      Usuń
    2. Wybacz, drobna pomyłka, aczkolwiek to jest mniej więcej to, o co mi chodzi :)

      Usuń
  9. Nie rozumiem o co Wam chodzi...
    A obejrzeliście chociaż Kurosza?
    Bo ma to nie wygląda. Ja widziałam pierwszy i trzeci sezon, teraz zaczęłam drugi. I co? I nic!
    W Kuroshitsuji nie ma nic złego!
    Jeśli Waszym zdaniem jest inaczej, to napiszcie chociaż trzy momenty,
    w których Wam coś nie gra, zamiast hejtować -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie nie pociagaja starsi faceci.

      Usuń
    2. A co tam do pociągania? Czy bohaterowie anime muszą koniecznie pociągać? XD

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą, Robotica >.<

      Usuń
    4. A co, jeśli powiem, że mnie pociągają? XD Np. taki Grell, no przecież świetnie się prezentuje <3

      Usuń
    5. Nie mówię, że nie mogą, tylko że nie muszą ;)

      Usuń
    6. Ja nie kwestionuję ;3 Mówię jak jest w moim przypadku xD Założę się, że gdyby Sebastian istniał naprawdę i przechodził ulicą, to połowa fandomu Kuro zaczęłaby koty udawać xD Miau, miau xD

      Usuń
    7. Ja kiedyś zacząłem oglądać Kurosza,ale yaoistki z mojej klasy widzące w Cielu i Sebie pedofilię,mnie zniechęciły ._. Może za rok...

      Usuń
    8. Moje gruzy legły w życiu >.<
      https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10460275_886791544666950_5553400873598739491_n.jpg?oh=d266a10e0092d9a6c1706df0316db8ef&oe=54DB5265&__gda__=1423721145_b46188d8beec2614183bfa94a966c25f

      Usuń
    9. A te, którym podoba się Grell musiałyby Sebastiana udawać XP

      Usuń
  10. Używanie bynajmniej zamiast przynajmniej działa na mnie jak płachta na byka....popraw ten błąd, proszę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bynajmniej i przynajmniej nie znaczą tego samego.

      Usuń
    2. No wiem, a tu autorka użyła bynajmniej zamiast przynajmniej. Bynajmniej w tym wypadku nie ma sensu, jak ktoś pisze coś dla innych powinien robić to dobrze. W sumie dobrze, że autorka przestaje :P

      Usuń
    3. Za jeden błąd dobrze, że już przestaje? ._. Fajnie wiedzieć XD

      Usuń
  11. Sory Lor, ale twoje odejścia zaczynają juz mnie trochę wkur.... no odejdziesz raz i wrócisz tym razem będzie tak samo jest denerwujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, to takie niezręczne tak sobie być w ekipie i nic nie robić, dlatego usunięcie się dało mi pewnego rodzaju ulgę, a ulga wiążę się z radością, że ten ciężar został ze mnie zdjęty.

      Usuń
  12. yyyyyy....nie wiem co napisać więc...SZCZĘŚLIWEJ DROGI JUŻ CZAS!!!:)
    (taki cytat z durnej piosenki)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okej, okej.
    Postaram się bez hejtu.
    Po prostu te blogerki, które były dawniej zupełnie kimś innym...
    Zmieniły się tak...
    I po prostu to nie to samo.
    Ok, nic do tego nie mam, że ogladacie co tam chcecie, tylko te zmiany...
    No ale, w sumie wszystko się kiedyś nudzi.
    I są nowe pasje...
    Hm, daje do myślenia.

    F.L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale kurczę, czy ty sądzisz, że my zawsze będziemy w fazie podstawówki? Wszystko się zmienia i idzie do przodu. Tak, też bym chciała sb zrobić życiową ,,pauzę'', że dość, więcej nie dorastam, ale tak się po prostu nie da, więc wasze sapy o to, że mamy inne zainteresowania są totalnie nie na miejscu. Wiecznie nie będziemy miały po 13 lat, by być takie same, jakie byłyśmy jak zaczynałyśmy.

      Usuń
    2. Nie, nie sądzę. Czy tak napisałam?
      Cóż, nie o taki przekaz mi chodziło.
      F.L

      Usuń
    3. Ja się nie zmieniam, F L , masz mnie ^^
      Wciąż jestem infantylna jak dawniej. CZEMU CI NIE WYSTARCZAM?! T_T

      Ann

      Usuń
    4. Czy to serio Ann pisała? ... xd

      Usuń
  14. ja polecam anime High School DxD. to hard ecchi ale ma fajna fabułe o demonach , aniołach i upadłych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rias & Issei xD Jedno z moich ulubionych anime :)

      Usuń
  15. Boże, to jej sprawa co robi ze swoim życiem, ja osobiście powiem, że mam to w dvpie, może lubić co chce :') Nie ingerujcie w dvpy innym. Nie podoba się? Wyobrażcie sobie, że ciągle musicie pisać o czymś, co nie sprawia wam takiej frajdy jak kiedyś. Ja uważam to za dobry pomysł. Po co ma zalegać bezczynnie w miejscu redaktorki skoro się już nią nie czuje?

    OdpowiedzUsuń
  16. Diabolik Lovers! Rzadzi!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)