piątek, 17 października 2014

Były butki, czas na całość!

W poprzednim poście pokazałam wam dwa zdjęcia butów Marisol.
Teraz w internecie krąży i fotografia jej całej!:
 
Zdjęcie jest zrobione pod dość niekorzystnym dla lalki kątem.
Przez to wszystko, jej ręce wyglądają jak zrobione z dwóch różnych odcieni plastiku...
Do tego wszystkiego dokładają się zagłębia w głowie lalki, co daje efekt zbyt mocno podkreślonych brwi i kości policzkowych. To jednak jeszcze nie koniec, dodajmy tu jeszcze potargane włosy.

Podoba się wam ta lalka? Kupilibyście ją?



4 komentarze:

  1. Siemasz
    Z góry sorki za spam, ale chce wiedzieć. Dla mnie głupota jest kupowac lalki z byle jakich serii..jak ta podstawowa. więc mam pytanie i prosze o odpowiedź: czy ktoś ma lalke Frankie z serii gdzie była Kopciuszkiem? jak trzymają się jej włosy? da sie je rozczesać?

    Albo spróbuję też inaczej: poszukuje lalki która ma długie włosy, niezbyt kręcone jak już, ma jakby "majestatyczny" strój (wymagający choć troche wysiłku przy projektowaniu) trochę dłuższy najlepiej i delikatny makijaż. mogłaby mieć też niezbyt odstającą od mormy skórę, ale to niekoniecznie Clawdeen jest super mimo to. Sorki za spam czy coś.

    [po latach znów troche aktywna (w międzyczasie aktywna rysunkowo)]
    ABBEY ABOMINABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie mam, więc niestety nie wiem xD
      2. Nwm. Pasuje mi do tego opisu Frankie 13 Wishes lub Clawdeen 13 Wishes.

      Usuń
    2. Dziękuje, przynajmniej ktos mnie zauważył :)
      Frankie jest spoko osóbką, ale grzywka mi przeszkadza. Dlatego wykluczyłam dawno jej lalke. A Clawdeen ma te wilcze uszy co by mi również przeszkadzało. po prostu nie szukam lalek do kolekcjonowania...to także głupota (kosztują 100, 150 zł. niektórzy mają po 12 lalek. Z taką forsą by się europe zwiedziło...) ani do bawienia sie w domki czy coś. moj koleżanka miała z 3, może 2 lalki i zauważyłam że mają fajną strukturę włosa. Łatwiej by sie je stylizowało. Więc grzywka i uczy przeszkadzają. Po prostu nie znam się na tych wszystkich seriach bo nie jestem fanką/fanatyczką. Ale myśle że jednorazowo możnaby kupić...tylko musze być pewna.
      Rozpisałam się o byle czym xd
      Ale i tak dzięki ;)

      ABBEY ABOMINABLE

      Usuń
    3. Twoje uwagi trochę we mnie godzą, no ale cóż. Naprawdę nie wiem co ci doradzić :P

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)