czwartek, 30 października 2014

Mega Bloks, czyli kolejna nowinka na 2015 rok

Może ktoś z zainteresowanych Monster High ma słabość także do Lego lub laleczek Polly Pocket?
Otóż mam dla tych fanów dobrą informację. MH uderza w mniejsze gabaryty, zobaczcie!:
caprichomonster:

Mattel fechou uma parceira com Mega Bloks e em Outubro de 2015 lançarão juntos uma linha de Monster High em “lego” *—-*


OMG
Laleczki od razu skojarzyły mi się z PP. Może to dlatego, że jak byłam mała, to je zbierałam ;) Jak widzicie, będą mini wersje Cleo, Lagoony, Ghoulii, Clawdeen, Frankie, kocich bliźniaczek, Spectry, Draculaury i Venus. Do tego wszystkiego dochodzą playsety.
Oczywiście figurki różnią się od prawdziwych odpowiedników. Venus ma widzę krótsze włosy, to samo Spectra. Frankie ma związane włosy w kitkę, a Lagoona inne buty.
W sumie, to naprawdę fajny pomysł, szkoda, że wpadli na to tak późno. Uwielbiałam PP, dlatego sądzę, że to również przypadłoby mi do gustu. Najbardziej spodobał mi się klub taneczny (choć nie jestem na 100% pewna, że to jest on...), który możecie zobaczyć najbardziej po lewej stronie. Na razie nie mogę określić, czy są idealnie tego wzrostu co one. Mam nadzieję, że Mega Bloks doczekają się jeszcze wyraźniejszych zdjęć.

Podobają się wam te nowe figurki? Co sadzicie o zestawach, pokazanych przy nich?


2 komentarze:

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)