środa, 17 sierpnia 2016

Zapowiedź odcinków oraz wideo z tekstem

Ostatnio mogliśmy usłyszeć wszystkie 3 piosenki, które zostały wykonane do filmu "Welcome to Monster High" w tym jedna z nich miała już swój "teledysk" z tekstem. Teraz nadszedł czas na filmik do piosenki "We're better together", który możecie zobaczyć poniżej.


Sama piosenka była już opisywana, mi podoba się bardzo, co do samego filmiku też został bardzo fajnie zrobiony. Cieszę się, że znowu wykorzystano dużo nie pokazywanych jeszcze fragmentów z filmu. Szczególnie podobał mi się moment kiedy dziewczyny poszukują Cleo i idą przez pustynie, oraz cieszę się, że pokazali szkołę z innej perspektywy - tak, że widać całą. Osobiście bardzo podoba mi się jej nowy wygląd i to jak została zaprojektowana.



Pamiętacie jeszcze filmik reklamujący Monster High na Amazonie? Teraz pojawił się na ich oficjalnym kanale na Facebooku, co oznacza, że nowe odcinki pewnie niedługo nadejdą :)


"Reklama" również była już opisywana, ale w o wiele gorszej jakości. Na samym początku ta animacja i wygląd upiorek kompletnie nie podszedł mi do gustu, teraz już bardziej mi się podoba, co nie zmienia faktu, że poprzednia wersja podobała mi się bardziej.

A co Wy o tym myślicie? Podoba Wam się filmik zrobiony do piosenki? I nowy wygląd rysunkowej animacji? Czekacie na nowe odcinki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)