wtorek, 23 sierpnia 2016

Ubieranka Draculaury How do you Boo

W ostatnim czasie nie pojawiło się zbyt wiele ubieranek. Wszystko wskazuje na to, że starsue.net zabierze się teraz za podstawową, porebootową serię straszyciółek. Niedawno pojawiła się właśnie gra Draculaury First Day of School - link. Poniżej znajdziecie kilka screenów z niej:
Został zmieniony sposób, w jaki wybieraliśmy ubrania. Teraz mamy jedynie podgląd na ubrania w oryginalnym kolorze, a zmieniamy je za pomocą palety. Do tej nowości jestem nastawiona neutralnie - było dobrze, teraz również jest w porządku. Ubieranka podoba mi się, aczkolwiek uważam, że powinni jej dać trochę lepsze fryzurki i usta. W tle słyszymy utwór z Welcome to Monster High. Muszę przyznać, że kawałki z filmu mi się podobają i tylko do tego reboot'u jestem sceptycznie nastawiona.

Podoba się wam ta ubieranka? Co o niej sądzicie?


Info: 25-28.08 - brak mojej obecności na blogu. Wyjazd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)