piątek, 5 sierpnia 2016

Ice Scream Ghouls Beast Friends zdjęcia promocyjne + zapakowane akcesoria

Jeśli jeszcze pamiętacie, w tym poście pokazałam wam zdjęcia nowego 4packu, który niedawno trafił do sklepów. W końcu pojawiły się zdjęcia promocyjne z owego zestawu.


Niestety, moje zdanie o Ice Scream Ghouls Beast Friends nie zmieniło się. Seria nie powala na kolana. Najgorzej wypada mumia, która przy swoich przyjaciółkach wygląda biednie. Jedynym plusem całego zestawu są nowe buty, które jako jedyne mogą do siebie zachęcić. 
W przypadku zdjęć promocyjnych, studyjne oświetlenie działa na niekorzyść Clawdeen oraz Cleo. Na grupowej fotografii ich twarze nie wyglądają zbyt zachęcająco.
Owłosienie wilkołaczki już wcześniej było niczym strzał w serce i myślałam, że nie może być gorzej. Jako tako zaakceptowałam fakt, iż każdy upiór posiadający futro musi mieć owłosione ręce i nogi, ale gdzie w tym estetyka? Nie w każdym bucie bujna czupryna przy kostce wygląda dobrze. Doskonałym na to przykładem jest biedna panna Wolf. Teraz wiadomo, dlaczego akurat jej nogi zasłonięto artem.
Zabrakło mi również spójności w dodatkach, a dokładniej lodach. Zastanawia mnie, dlaczego akurat Clawdeen nie dostała loda w wafelku. Dlatego, że akurat taki wzór występuje na jej sukience a reszta dziewcząt odziana jest w ubrania lub posiada akcesoria a'la lody w rożku? Lepszym pomysłem byłoby dać lalkom takie same słodkości, albo aby każda z nich miałaby coś innego. Lody w rożku lub na patyku to nie jedynie, jakie mogliby wykorzystać.


Ostatnio Aleksa pokazała wam nowe opakowania fashion packów, tak więc przyszła pora również na akcesoria. Do sklepów trafiły już zapakowane dodatki.


Opakowanie wygląda schludnie. Jak jak w przypadku fashion packów, art straszyciółek na przodzie jest całkowicie zbędny. Ile można oglądać jeden i ten sam rysunek, który na siłę jest do wszystkiego wciskany? Zabranie grafiki z dziewczynami zwiększyłoby rozmiar "szybki", a co za tym idzie, akcesoria byłyby bardziej widoczne i lepiej by się prezentowały.


Podoba wam się 4-pack? Bylibyście chętni do kupna akcesoriów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)