wtorek, 26 maja 2015

Zdjęcia promocyjne - Robecca i Honey Gore-geous Accessories

Poprzedni post o zdjęciach promocyjnych nie zamknął jeszcze tego tematu. W tym wpisie pokażę wam kolejne fotografie, tym razem zobaczymy na nich dwie upiorki z serii Gore-geous Accessories. Zacznijmy może od Honey:

Zapakowana lalka, jak i ta na zdjęciach nie różnią się praktycznie niczym. Nic chyba z nią nie kombinowali, aby polepszyć jej wizerunek. Moje zdanie o lalce się nie zmieniło. Podoba mi się jej delikatny makijaż, buty, torebki, ale stwierdzam, że czegoś mi brakuje. Fioletowy lub żółty pasek załatwiłby sprawę.

Drugą, ale i ostatnią upiorką z tej serii jest Robecca:
 
 

U Robeccy wszystko wydaje mi się nudne. Przesadzili z ilością niebieskiego. Gdyby nie kolor włosów upiorki, może i by to jeszcze jakoś wyglądało, ale całokształt na tą chwilę mi się nie podoba.

Podobają wam się te lalki? Która bardziej trafiła w wasz gust?


1 komentarz:

  1. Honey - absolutne miodzio!

    Robecca mimo wszystko na tak, bo w delikatnym makijażu
    zyskała elegancji - sukienusię bym oddała, ale całą resztę
    już nie (choć w tych włoskach niestety wydaje się mieć perukę)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)