sobota, 9 maja 2015

Playset Freak Du Chic

Pamiętacie jeszcze playset z nowej serii cyrkowej? Ten post będzie właśnie o nim.






U góry możemy bliżej przyjrzeć się opakowaniu, w którym to znajdować będą się te ''mebelki''. Pudełko jest całkiem niezłe, motywy znajdujące się na nim, zawarte są także w innych kartonach z tej serii. Podoba mi się to, że zamiast całych artów upiorek, postanowiono dać ich cienie. Pozwolę sobie tu także opowiedzieć o zawartości opakowania. Jak dobrze wiemy dołączona będzie tu lalka Rochelle, która nawet przypadła mi do gustu. Podoba mi się tu ubranie, a także fryzura upiorki. Jedyne zastrzeżenia miałabym do makijażu, ponieważ odcień szminki nie zgrywa się z cieniami, a przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli chodzi o sam playset, to znajdować się w nim będą atrakcje takie, jakie możemy spotkać w każdym cyrku. Bardzo podoba mi się pomysł, aby właśnie coś takiego pojawiło się w Freak Du Chic, wszystko co widzimy powyżej, uważam za bardzo istotny element tej serii i z chęcią bym się na niego skusiła.

Podoba wam się playset? Co sądzicie o jego opakowaniu? Przypadła wam do gustu Rochelle?



1 komentarz:

  1. Rochelle nie jest tu do siebie zbyt podobna, ale mi przypadła do gustu. Makijaż i fryzura prezentują się świetnie. Generalnie przepadam za cyrkiem, więc playset tym bardziej mnie nie przekonuje, ale lalka jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)