wtorek, 19 maja 2015

Art Clawda + ubieranka

Dziś będzie łączony post, bo pojawiły się dwie, mniej ważne nowinki, które możecie zobaczyć w temacie wpisu. Zacznijmy może od artu Clawda. Szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia skąd on może być, ale może sugerować to jego nową lalkę:

eneida-prince:

NEW!!! Art Box, Monster High. Clawd Wolf

Brat Clawdeen wygląda tutaj bardzo znajomo. Chyba wilkołak postanowił wrócić do swojego dawnego stylu, bo czapka ewidentnie przypomina mi tą z serii School's Out. W każdym razie, niewiele mogę wywnioskować z tego, co widzę. Dostrzegam tu tylko nakrycie głowy, o którym wcześniej wspomniałam oraz pasiastą bluzkę. Prawdopodobnie na ramieniu może mieć jakąś torbę, stąd ten czarny pasek, ale nie jestem pewna.

Drugą rzeczą jest ubieranka. Na Starsue.net zagościła Spectra Haunted! Jeśli chcielibyście w nią zagrać, kliknijcie w ten link. Tradycyjnie, poniżej możecie zobaczyć screeny z gry:
Spectra od razu zapunktowała u mnie piosenką w tle. Lubię ją i niestety nic na to nie poradzę ;) Ogólnie, gdybym miała oceniać, ta upiorka ma zdecydowanie lepsze ubrania i fryzury, niż jej poprzedniczki po ''ubierankowej przemianie'', co niestety nadal nie zmienia faktu, że pasek z ubraniami nie podobał mi się i nie zanosi się, aby to uległo zmianie.

Co sądzicie o arcie Clawda? Podoba wam się ta ubieranka?

2 komentarze:

  1. Może jego art może być następną lalką z serii San Diego Comic Con?
    Nie jestem pewna tego. Tylko tak zgaduję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo rozszerzenie serii Wznowienie serii Basic

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)