piątek, 22 maja 2015

Ostatni post :')

Po mojej długiej nieobecności na blogu wywołanej brakiem dostępu do bloggera w końcu piszę posta. Nie chcę tego przedłużać, więc może przejdę do sedna - odchodzę. Nie dlatego, że Monster High mi się "znudziło". Po prostu większość czasu spędzam  przed komputerem. Niedawno zapisałam się na zajęcia dodatkowe, ale zaczęłam zaniedbywać bloga. Bardzo chciałabym dalej pisać, ale wtedy znowu zaniedbuję siebie, mojego drugiego bloga i szkołę. Posty nie sprawiały mi radości, były raczej obowiązkiem, z którego i tak nie mogłam się wywiązać :/ Przepraszam, ale żadne słowa zachęty, czy hejty nie zmienią mojej decyzji. Oczywiście, że na bloga wchodzić będę, bo nie kończę z nim. Po prostu nie będę już redaktorką. Mam nadzieję, że uszanujecie moją decyzję.
To chyba byłoby na tyle :')


EDIT od Aleksa:
No cóż, czas rozstań, jednakże nie jedynych rozstań. Umówiłam się mniej-więcej z Kasią, co zrobić. Cóż, trochę ze sobą pisałyśmy i będzie mi trochę szkoda, ale... Ah! I oczywiście druga najważniejsza sprawa. Chciałabym także serdecznie podziękować za ''współpracę'' Victorii. Otóż podjęłam decyzję - piszę sama. Mam serdecznie dosyć tego, że musiałam się dopominać o każdy praktycznie post, bo nikt nie wpadłby na pomysł napisania czegoś. Jeśli nie mam na kogo liczyć, to wolę liczyć na siebie. Tak na przyszłość: Bycie w ekipie bloga jako ozdoba? To już nawet lepiej nie zgłaszajcie się do castingu, jak posty od was mają być rzadkością. 

12 komentarzy:

  1. No szkoda, ale szanuję twoją decyzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To była chyba najlepsza decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To teraz wymaż te wszystkie 2 dziewczyny Aleksandro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie po imieniu, bo nie lubię, jak ktoś z neta zwraca się tak do mnie.
      2. ''Wymazane'' z ekipy bloga. Już od wczoraj. A nagłówki... w sumie nigdy nie są aktualne, bo zazwyczaj po nagłówku się ekipa zmienia. Rutyna.

      Usuń
    2. cleo de nile: Sorry

      Usuń
  4. Szkoda, ale papa. XDD
    Tak wgl czy tylko ja bez tej ,,elity" nie czuję już klimatu tego bloga?

    Ally, na polskiej stronie MH pojawiło się kilka nowych rzeczy. ;)

    Rozz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto dwa blogi goni żadnego nie złapie.:(
    Papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedzie casting ?

    -Julia Romek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia Romek jak zwykle czycha tylko na okazję xDDD

      Usuń
    2. Ooo, widzę, że moja mistrzyni Julia jest wszędzie xDD Muszę obserwować komentarze pod tym postem, bo może się zrobić ciekawie xD

      Usuń
  7. A ja się cieszę. Lepiej żeby nie było niż żeby była i nie pisała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)