sobota, 23 maja 2015

BIO Gooliope na stronie MH

Nowa upiorka z cyrku dostała wreszcie swój opis na oficjalnej stronie Monster High! Jeśli na własne oczy chcecie zobaczyć całokształt jej BIO, kliknijcie w ten link. Pod spodem zamieszczam obrazki, które ''witają nas'' na stronie, przedstawiające Gooliope:
Character Character
Uważam, że wszystko zostało wykonane bardzo dobrze. Uwielbiam to tło <3 Postać bardzo mi się podoba z wyglądu. Jest śliczna. Z jej opisu dowiadujemy się, że upiorka nie lubi opuszczać cyrku, bo czuje się wtedy niekomfortowo oraz dodatkowo uwielbia robić kostiumy i scenografię w duchu DIY. Gooliope denerwuje także to, że inni traktują cyrkowców jak dziwadła. Podsumowując, charakter postaci mnie również nie zawiódł i jestem z niej bardzo zadowolona.

Podoba wam się ta postać? Lubicie Gooliope? Co sądzicie o jej BIO?


3 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać tej lalki! Chciałabym już zobaczyć ją na żywo i ocenić czy rzeczywiście jest taka fajna, jak się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam w necie, że jest OGRomna!
    już mi się Jej chce - choćby ma jakimś
    lalkowisku, ale dopaść na kilka minut ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)