piątek, 19 września 2014

Z filmu, ciąg dalszy (1)

Pojawiło się wiele screenów z filmu! Coraz bardziej podsycają one moją ciekawość.
Wielka szkoda, że do czasu obejrzenia przeze mnie FF, będę już raczej wszystko wiedzieć :P
Muszę was jednak ostrzec. Obrazków jest bardzo dużo!
Zacznijmy od Neightana i Frankie:
 
 
 
 
Chłopak patrzy się na Frankie, ona na niego. 
Prawdopodobnie pomógł jej wstać przy upadku i zapewne pozbierać książki. Zawsze w każdym filmie rozbawiało mnie to, że postacie muszą ,,zaliczyć glebę'' w odpowiednim momencie. Tyczy się to również horrorów ;3 Moje zdanie na temat FrankiexNeightan doskonale znacie, więc tu powstrzymam się od dalszego komentarza, chociaż przyznaje, że scena jest naprawdę słodka.

 
 
Kolejny nauczyciel MH pojawia się w filmie. Kojarzyć go możecie z pierwszych odcinków, gdzie pilnował uczniów na teście, kiedy Clawdeen próbowała ściągać od Ghoulii. Na tą chwilę, z męskiego grona nauczycieli ,,wzięcie'' miał największe pan Hack, który występował w filmach chyba najczęściej. Z resztą, bardzo darzę go sympatią ;3 Mam nadzieję, że i ten oto pan przypadnie mi do gustu w FF.

 
 
 
 
 
Prezentacja Cleo na lekcje pana Paskudnego. Historia butów? Cóż, mumia nigdy nie przestaje mnie zaskakiwać. Jej słudzy ślicznie ją narysowali <3 Korona przypomina mi podrasowaną wersję tej, którą miała na głowie pod koniec filmu ,,13 Wishes''.

 
 
 
 
 
Dalsza część losów ,,Frankie i Neightan love story''. 
Ta scena jest tak tandetna, że po prostu brak mi słów. Upiorka przypadkowo się potyka, hybryda jej pomaga i oboje patrzą się na siebie maślanymi oczami... No błagam! 

 
 
 
 
Przejdźmy do ciekawszego według mnie wątku. Robecca i jej tata. 
Mogliśmy czytać w książce o niej,Rochelle i Venus, że zaginął. 
Tutaj jak widzimy, wszystko jest w porządku. Ciekawa jestem, czy jego córka będzie mogła do niego podejść. Jeśli nie, to trochę jak ,,nóż w plecy''. Nie dość, że tęskni, to ani się przytulić, ani nawet się przedstawić. No, ale racja, wyobraźcie sobie, że teraz ktoś zaczepia was na ulicy i mówi wam, że jest waszą córką z przyszłości O.o

 
 
Prezentacja Abbey. Cóż, jest dość... oryginalna? Tak jak przystało na tą upiorkę.
Wszystko jest w porządku, z małą dozą humoru.

 
 
 
 
Kogo my tu mamy na pierwszym zdjęciu? To najnowsza para Straszyceum, Iris i Manny!
Przed uczniami ma wystąpić Frankie ze swoim projektem, ale coś jest nie tak.

 
  
 
Na tym obrazku mamy stołówkę szkolną. Moim zdaniem jest to trochę dziwne, że jeden stolik jest zapełniony. Przy reszcie siedzą max. 2 upiory. Przecież szkoła jest na tyle duże i ma tylu uczniów, że bez problemu mogliby dać jakieś znane nam postacie towarzyszące upiorkom. 
Ale nie, oni pokusili się tylko o Gigi...

 
 
  
Clawdeen, serio? xD Jej mina jest piękna xD Najlepsza jednak jest Draculaura, która nie zwraca uwagi na straszyciółkę z jej odwiecznym wrogiem - kawałkiem mięcha.

 
 
Czemu Cleo ma granatowe włosy? O.o Coś im nie wyszło ._.
Cóż, widać, że Toralei i ona o czymś rozmawiają. Niestety nie mam pojęcia o czym.

 
 
 
 
Bonita, Sirena i jej dzieło na stołówce. 
Druga hybryda jest dość ekscentryczną postacią, muszę się do niej jeszcze przyzwyczaić.
To będzie żmudne i trudne, ale jest szansa, że się do niej przekonam.

 
 
 
 
 
Upiorki zostały przeniesione w czasie. Przebywają chwilę na cmentarzu, przed szkołą.
Jednak nie takie zwykłe miejsce pochówków! Ma ukryte przełączniki, co udowadnia Robecca.

 
 
Machina przeniosła upiorki do jakiegoś smoka w odwiedziny.
Chyba nie spodobały się gospodarzowi...

 
 
 
 
Ghoulia jak zwykle zgłębia się w ,,nowinki'' technologiczne. Kontroluje czas.

 
 
 
 
Dwa pierwsze obrazki mogliśmy już oglądać. 
Na następnych widzimy Robeccę oglądającą zdjęcie ojca oraz 
szalonego naukowca, budującego ,,potwora''.

 
 
 
Frankie i Neightan ciąg dalszy. Scena pomocy Frankie wstać z podłogi. 
Upiorka chyba czuje się zakłopotana, Neightanowi się to chyba podoba :P

Nareszcie prawidłowa liczba uczniów! Tym razem nie w stołówce, a na lekcji. 

 
Wszyscy są znudzeni. Ewentualnie zażenowani. 
Chodzi tu chyba o prośbę pana Paskudnego, aby uczniowie zaprezentowali swoje projekty.

 
 
 
 
Frankie nie idzie zbyt dobrze. Podczas gdy Robecca swobodnie mówi to, co ma do powiedzenia, druga upiorka plącze się w swoich materiałach. Ma na papierze projekt siebie. Zapewne wszyscy opowiadali w tym dniu o swojej rodzinie i o tym, jak się znaleźli na tym świecie.

 
 
Szkoła ma już 200 lat! No,ładnie. Przyznam się, że moja jest chyba z cztery razy młodsza, więc naprawdę robi to na mnie wrażenie. Nawet widzimy daty. Straszyceum zostało założone w 1814 roku.

 
 
 
Zawsze się zastanawiałam, jak Avea siedzi :o Teraz już mam odpowiedź.
Wszystkie hybrydy usiadły razem przy stole na stołówce.

 
 
 
 
 
 
 
Upiorki siedzą zaraz koło nich. 
Wszystkie dobrze się bawią spożywając razem posiłek.

To by było na tyle, jeśli chodzi o ten post. Jak widzicie, zdjęć było naprawdę wiele.
Na następną część posta będziecie musieli trochę poczekać. Mam jeszcze trochę do zrobienia.
Naprawdę nie mogę się doczekać FF, byleby tylko nie zdradzono mi wszystkiego przed premierą.
Wtedy nie będzie już tych emocji przy oglądaniu.

Podobają wam się te screeny? Co sądzicie o tym filmie? Czekacie na niego?



3 komentarze:

  1. Ja też oglądałam już Freaky Fusion. Przyznam, że zaczęłam trochę lubić Frankie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie? ;o Ja jej nie lubię za bardzo, ale też nie nienawidzę xD Tak, neutralna jest, czasem się uśmiech pojawia na jej widok, a czasem doprowadza mnie do szału xD

      Usuń
  2. Właściwie na zdjęciu przedstawiającym uczniów paru nie ma, np. Cleo, Jacksona/Holta, Twyli... I nie wiem dlaczego wciąż nie ma niektórych uczniów. Gdzie Catrine i Catty? Dlaczego nie ma Honey, Viperine i Elissabat, skoro były w odcinkach? Kiedy wystąpią Lorna, Marisol i Casta? Mam też wielki żal do twórców, że pewnie nie zamierzają pokazać ponownie Nefery i Clawdii. Czekam ze zniecierpliwieniem na film Haunted. I nawiązując do innego posta, szkoda że nie będzie lalki Gory. Jakby wyszła to bym kupiła, a Rider raczej na pewno mi się nie podoba ;/
    KiMi (długa historiaxD)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)