poniedziałek, 8 września 2014

Milion wejść!

Uwierzycie, że mamy już milion wejść? Chciałabym podziękować każdemu czytelnikowi, który przyczynił się do tego, że blog przekroczył tą magiczną granicę. Gdyby nie wy, pewnie nigdy nam by się nie udało. 
Oczywiście każdy blogger powinien wiedzieć, że pisze się głównie dla siebie, jednak miło jest, gdy ktoś docenia naszą pracę, którą tu wkładamy. Z tej okazji, niestety nic dla was nie mamy, jednak postaram się wam to jakoś wynagrodzić. W ferie świąteczne urządzę konkurs, który sami wybierzecie. Tylko proszę mi o tym przypomnieć, bo niestety jestem trochę zapominalska ;) 
Jednak kompletnie pustych rąk nie mam, oto obrazek autorstwa Lorraine:

Jak już mówiłam, w imieniu całej ekipy - bardzo wam dziękuję <3


14 komentarzy:

  1. Pamiętam jak jeszcze założycielka bloga (nicku już nie pamiętam xD) tutaj pisała :3 Wasz blog jest pierwszym blogiem, którego zaczęłam czytać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o Ann Clackwood? xD

      Usuń
    2. *Blackwood

      Usuń
    3. Ann ma bloga.

      Usuń
    4. Clackwood xD
      A jak się nazywa ten blog? Pierwszy raz słyszę o nim, ale chętnie poczytam wpisy mojej podświadomości ^^

      Ann

      Usuń
    5. Wiesz Ann, może Clackwood to twoje alterego? XD

      Usuń
  2. Kocham Wasz blog i będę go dalej, codziennie, po kilka razy odwiedzać ;333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasz blog jest jednym z moich ulubionych. Fajnie, ze juz jest 1000000 wejsc. Dalej bede czytala waszego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdaza sie ze wchodze na tego bloga po 10 razy dziennie kocham tego bloga i mam nadzieję że nigdy sie wam monster high nie znudzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Uwielbiam ten blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Milion wejść to ogromny sukces! A ja jeszcze pamiętam co na nagłówku były Cleo i Operetta ubrane w świąteczne stroje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!!! Ja wchodzę tu kilka razy dziennie i ze zniecierpliwieniem oczekuję na kolejne posty. Jesteście cudowne i na pewno wejść będzie jeszcze wiele, wiele więcej! Róbcie dalej to, co robicie. Kocham Was i tego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sweet Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)