sobota, 6 września 2014

Część filmu

Nie możecie się już doczekać FF? 
Na YT pojawił się 3 minutowy filmik, który przedstawia kawałek akcji, jaką zobaczymy w filmie.
Chodzi tu o scenę przeniesienia w czasie do tyłu. Nie jestem pewna w jakim jest języku.
Na końcówce możemy ujrzeć... tatę Robeccy? Mężczyzna ma taką samą rękę jak w F,C,A! oraz Frankie wymawia po zobaczeniu go, jego imię. Jedyne, co mnie dziwi, to to, czemu nie zawołały jego córki, tylko usiadły w ławkach z innymi uczniami. Jednak może nie wolno im się zbytnio ujawniać, no bo rzeczywiście, co byście wy zrobili, gdyby ktoś na ulicy podszedł do was i wmawiał, że jest waszą córką z przyszłości? :P
Oto ten fragment. Został nagrany komórką, więc nie liczcie na dobrą jakość. Leciał już w telewizji CN w innym kraju O.o :
No, zaczyna być nawet ciekawie. Nie skreślam jeszcze tego filmu, jednak sądzę, że nie dorówna wcześniejszym. Mam nadzieję, że szybko wypłynie całe FF, bym mogła go ocenić, czy mnie rozczarował, czy zaskoczył ;)

Podoba wam się ten fragment? Czekacie na cały film?


1 komentarz:

  1. Mi sie wydaje ze dorówna tamtym filmom zresztą nie wiadomo nie moge sie doczekac tego filmu

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)