sobota, 6 września 2014

Kolejny fragment FF

Dziś przedstawiłam wam jeden filmik, gdzie był zdradzony 
kawałek historii, gdzie upiorki przeniosły się w czasie. Teraz znalazłam jeszcze jeden:


Straszyciółki nauczyły się kontrolować swoje ciała i przeżywają chwile radości.
W tym samym czasie Neighthan wychodzi za Frankie na balkon i nawiązują rozmowę.
Niestety nie mam pojęcia co mówią, nie znam tego języka. 
Szczerze nie podoba mi się sposób, w jaki zombie-jednorożec patrzy się na Frankie.
Boję się, że przez niego Jackson i Holt mogą pójść w odstawkę. Szkoda, bo lubię ich obydwu.
No, ale to jest fakt. Oficjalnie upiorka jest wolna. Nie ma chłopaka. Moim zdaniem ten chłopak pasowałby do Bonity. Jakoś ich widzę razem :P Jest tyle upiorek, w których nikt się nie podkochuje, ani one w nikim, a Neighthan musiał się zauroczyć akurat w tej, koło której kręci się w praktyce 2. 

Podoba wam się ten fragment? Co o nim sądzicie?


11 komentarzy:

  1. *3 w sumie, bo jeszcze liczyć Stracha. Jednak on chyba teraz już bardziej ciągnie do Elissabat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzą jeszcze plotki, że Strachu będzie razem z Robeccą. Nawet trochę do siebie pasują :D

      Usuń
    2. Ja myślałam, że Strachu jest ze Scarah a dla Frankie jest tylko bratem :P ale to tylko moje domysły :)

      Usuń
    3. I ten potwór z Ucieczki ze skalnej czaszki..

      Usuń
    4. @Anonim: Rzeczywiście. Czyli 4 + Neightan. 5 chłopaków. Czyżby nie za dużo? :x
      @Stella: Czyja wiem, że Frankie po przyjacielsku XD W Przyjaciółkach na zabój miał w pokoju jej ołtarzyk XDDD I Scarah nie może być z nim, bo jest z Billy'm (i tak bardziej mi pasuje do Spectry -.-''>
      @A.W.: Tak? O nie... Robecca mi do cyklopa z książki pasowała, nie do niego. Strasznie te pary mieszają z książki, a z filmu.

      Usuń
  2. Neightan i Frankie?! Na Odyna, tylko nie to! Szczerze masz racje. On i Bonita tworzyli by ciekawą parke

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge tego filmu oglondac aleksa prosze podasz linka pliss

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Odnoszę wrażenie, że film klimatem odejdzie zupełnie od poprzednich, ale fragment jest fajny i liczę na to, że reszta filmu również. Mnie też się nie podoba wątek Franke + Neighthan

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obejrzę tych fragmentów. Wolę poczekać na cały film.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od poczatku wiedzialam ze Neightan cos czuje do frankie bo jak dopiero zapowiedziano film cwytalam na angielskiej wiki o neightanie ze wlasnie zakocha sie w frankie czy cos. ale nie rozumiem dlaczego robicie z tego afere ze on chcial z nia rozmawiac.mi nie przeszkadza z kim bedzie frankie chociaz kiedys wolalam zeby byla z jacksonem ale gdy zobaczylam neightan to uwazalam ze powinien byc z frankie wiec nie rozumiem czemu sie go czepiacie chlopak nawet wedlug mnie jest fajny i ton zamiast jacksona jest najprzystojniejszym chlopakiem z monster high.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma własne zdanie. Moje jest takie, że kompletnie do siebie nie pasują, a z niej robią taką, co każdy ją chce. No, bo czy pięciu (Jackson, Holt, Neightan, Strachu, Andy) upiorów na jedną dziewczynę to nie przypadkiem za dużo?

      Usuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)