piątek, 26 września 2014

Nowe zdjęcia... do biografii!

Pojawiły się nowe zdjęcia Marisol Coxi oraz Lorny McNessie! Będą one użyte do ich biografii. 

Na pierwszy ogień idzie Marisol. I powiem szczerze, że nie spodziewałam się tego, że aż tak mi się spodoba! Jak wiadomo, jest to córka Wielkiej Stopy i pochodzi z Peru. Ma śliczny, kolorowy strój, ze wzorami pasującymi właśnie do Peru. Jej stopa, rzeczywiście jest większa, ale to nie przeszkadza, jak dla mnie, wygląda całkiem fajnie :P Jestem prawie pewna, że kupię jej lalkę. Interesuje mnie jeszcze jej charakter... ciekawe :) 

Lorna jest równie śliczna. Taka oryginalna. Na taką lalkę czekałam. Super, że ma dłuższą szyję, dzięki czemu od razu można się domyśleć, że jest to potwór z Loch Ness. Ubrania są urocze i idealnie komponują się z jej czerwono-rudymi włosami  *.* Najbardziej jednak spodobał mi się jej makijaż. Jest bardzo delikatny, a za razem uroczy. Mam o niej takie samo zdanie jak o Marisol - muszę ją mieć. 

Poza tymi zdjęciami pojawiły się również ich biografie, oraz kilka dodatkowych zdjęć z artami. 


Jest też biografia Lorny. Niestety biografii Marisol nie mogę znaleźć. No cóż, musi nam na razie wystarczyć Lorna :) 


To tyle z tej jakże długiej nowinki. Ja jestem bardzo zadowolona z tych postaci. Nie mogę się doczekać biografii Marisol,  jakiegoś odcinka z nimi, ale najbardziej - lalek :) 
Co sądzicie o nowych postaciach? Podobają wam się ich lalki?
~Pisała Kasia MH



4 komentarze:

  1. Marisol do mnie nie przemawia, wygląda jak podróba Gigi... Jednak Lorna :3 Mam nadzieję, że charaktery bd równie ciekawe ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że Marisol będzie miała "futerko" na nadgarstkach i kostkach. Uwielbiam gdy ciałka są niestandardowe i specjalnie tworzone na potrzeby nowej lalki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest już FF po polsku http://www.baje.pl/movie/82776/Monster+High+Movies/Monster+High%3A+Upiorne+Po%C5%82%C4%85czenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wam za wszystkie komentarze :)